Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Zasady i godziny obsługi Klientów

Adres do e-doręczeń: AE:PL-95179-82549-VVTFT-27

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670 Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Strona internetowa Wrocławia: www.wroclaw.pl

Posiedzenie nr 7 dnia 13 kwietnia 2015 r., godz. 13:00

Miejsce posiedzenia: sala nr 309, Sukiennice 9

Porządek posiedzenia Komisji Rodziny, Zdrowia i Spraw Socjalnych Rady Miejskiej Wrocławia

I. Zatwierdzenie porządku posiedzenia

II. Zapoznanie się ze sprawozdaniem z realizacji zadań organizatora rodzinnej pieczy zastępczej w roku 2014
referuje: Pan Jacek Sutryk – Dyrektor Departamentu Spraw Społecznych

III. Zapoznanie się ze sprawozdaniem z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny wraz ze sprawozdaniem z pracy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
referuje: Pan Jacek Sutryk – Dyrektor Departamentu Spraw Społecznych

IV. Zapoznanie się ze sprawozdaniem z realizacji programu pomocy dla rodzin wielodzietnych „dwa plus trzy i jeszcze więcej” za 2014 rok
referuje: Pan Jacek Sutryk – Dyrektor Departamentu Spraw Społecznych

V. Zapoznanie się ze sprawozdaniem z realizacji programu współpracy Miasta Wrocławia z organizacjami pozarządowymi w roku 2014
referuje: Pan Jacek Sutryk – Dyrektor Departamentu Spraw Społecznych

VI. Sprawy bieżące:

1. Pismo Pana Jacka Ossowskiego – Przewodniczącego Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 31 marca 2015 roku znak BRM-DPP.0006.1.66.2015.MŁ, zawierające
w załączeniu:

1) sprawozdanie roczne z wykonania budżetu Miasta Wrocławia za 2014 rok

2) sprawozdanie roczne z wykonania planu finansowego samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej i samorządowych instytucji kultury Miasta Wrocławia za 2014 rok

3) informacji o stanie mienia komunalnego Miasta Wrocławia według stanu na dzień 31 grudnia 2014 roku

oraz informujące o procedurze udzielenia absolutorium Prezydentowi Wrocławia

2. Pismo Pana Jana Kułacza – Przewodniczącego Zarządu Osiedla Leśnica z dnia 16 marca 2015 roku, adresowane do Pani Anny Szarycz – Wiceprezydent Wrocławia, dotyczące sytuacji w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 2 we Wrocławiu (do wiadomości)

3. Pismo Pana Lecha Filipiaka – Dyrektora Departamentu Nieruchomości i Eksploatacji z dnia 17 marca 2015 roku znak WLM-LM.7142.319.2011.DN, adresowane do Pani [...], dotyczące lokalu socjalnego przy ul. [...] i braku umowy najmu w/w lokalu mieszkalnego (do wiadomości, dot. pisma BRM-DPP.0014.4.4.2015.MG)

4. Pismo Pana Jacka Sutryka – Przewodniczącego Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych z dnia 20 marca 2015 roku, adresowane do Pana Jacka Ossowskiego – Przewodniczącego Rady Miejskiej Wrocławia, przekazujące w załączeniu gazetę wydaną przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, która pokazuje rodzaje i skalę problemów związanych z alkoholem

VII. Przyjęcie protokołu z posiedzenia Komisji Rodziny, Zdrowia i Spraw Socjalnych Rady Miejskiej Wrocławia nr 6/2015

VIII. Wolne wnioski

Załączniki

Powiadom znajomego