Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Zasady i godziny obsługi Klientów

Adres do e-doręczeń: AE:PL-95179-82549-VVTFT-27

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670 Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Strona internetowa Wrocławia: www.wroclaw.pl

Posiedzenie nr 21 dnia 20 stycznia 2016 r., godz. 13:30

Porządek obrad
Posiedzenie Komisji Komunikacji i Ochrony Środowiska nr 21
20 stycznia 2016, godz. 13:30
Sukiennice 9, sala 309

I Otwarcie posiedzenia, przyjęcie porządku obrad.

II Opiniowanie wniosków Wydziału Środowiska i Rolnictwa w sprawie przyznania dofinansowania ze środków finansowych pozyskanych przez Miasto z opłat i kar za korzystanie ze środowiska.


1. wniosek WSR_F.3037.3.3.2016.ES z dnia 12.01.2016 r.


2. wniosek WSR_F.3037.3.5.2016.AW z dnia 12.01.2016 r.


III Opiniowanie projektu apelu w sprawie podejmowania działań zmierzających do zapobiegania lokalizacji objazdowych występów, widowisk oraz pokazów dla celów widowiskowo-rozrywkowych z wykorzystaniem zwierząt na terenach stanowiących własność Miasta Wrocławia - druk nr 396A/15

- wnioskodawca: Radny Rady Miejskiej Wrocławia - Sebastian Lorenc
- referuje: Radny Rady Miejskiej Wrocławia - Sebastian Lorenc

IV Opiniowanie projektów uchwał w sprawie:


1. zmieniający uchwałę nr XIX/379/15 Rady Miejskiej Wrocławia w sprawie budżetu Miasta na 2016 rok - druk nr 451/16


2. zmieniający uchwałę nr XIX/380/15 Rady Miejskiej Wrocławia w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Miasta - druk nr 452/16


3. przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulic Drukarskiej i Sztabowej we Wrocławiu – druk nr 441/16

- wnioskodawca: Prezydent Wrocławia - Rafał Dutkiewicz
- referuje: Dyrektor Departamentu Architektury i Rozwoju - Jacek Barski

4. zatwierdzenia planu kontroli Komisji Rewizyjnej na 2016 rok - druk nr 415/16

- wnioskodawca: Przewodniczący Rady Miejskiej Wrocławia - Jacek Ossowski
- referuje: Przewodniczący Komisji Rewizyjnej - Tomasz Hanczarek

5. przyjęcia Wieloletniego Planu Rozwoju i Modernizacji Urządzeń Wodociągowych i Urządzeń Kanalizacyjnych we Wrocławiu na lata 2016 - 2020 – druk nr 424/16

- wnioskodawca: Prezydent Wrocławia - Rafał Dutkiewicz
- referuje: Prezes Spółki Miejskiego Przedsiebiorstwa Wodociągów i Kanalizacji S.A. - Zdzisław Olejczyk

6. zatwierdzenia taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków – druk nr 425/16

- wnioskodawca: Prezydent Wrocławia - Rafał Dutkiewicz
- referuje: Prezes Spółki Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji S.A. - Zdzisław Olejczyk

7. zatwierdzenia taryfy dla zbiorowego odprowadzania ścieków opadowych lub roztopowych – druk nr 426/16

- wnioskodawca: Prezydent Wrocławia - Rafał Dutkiewicz
- referuje: Prezes Spółki Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji S.A. - Zdzisław Olejczyk

V Opiniowanie wykazów nieruchomości przekazanych przez:


1. Wydział Nabywania i Sprzedaży Nieruchomości:

1) wykaz nr 89/P/15 pismo z 14.12.2015
2) wykaz nr 91/P/2015 pismo z 09.12.2015
3) wykaz nr 93/P/15 pismo z 14.12.2015
4) wykaz nr 94/P/15 pismo z 14.12.2015
5) wykaz nr 95/P/15 pismo z 21.12.2015
6) wykaz nr 142/2015 pismo z 11.01.2016
7) wykaz nr 143/2015 pismo z 14.12.2015
8) wykaz nr 147/2015 pismo z 29.12.2015
9) wykaz nr 1/2016 pismo z 07.01.2016
10) wykazy nr 3/2016 i nr 4/2016 pismo z 15.01.2016 r.

2. Wydział Nieruchomości Komunalnych:

1) wykaz nr 55/2015 pismo z 18.12.2015

3. Zarząd Zasobu Komunalnego:

1) wykaz nr WU/52/15 pismo z 28.12.2015
2) wykaz nr WU/1/16 pismo z 13.01.2016

VI Zapoznanie się z informacją Prezydenta na temat:


1. zestawienie ilości decyzji dotyczących ustalenia opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek uchwalenia bądź zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, wydanych z urzędu oraz na wniosek właściciela bądź użytkownika wieczystego przed zbyciem nieruchomości za okres od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r.

- wnioskodawca: Prezydent Wrocławia - Rafał Dutkiewicz
- referuje: Dyrektor Departamentu Nieruchomości i Eksploatacji - Lech Filipiak

2. informacja o wydanych decyzjach dotyczących ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku jej podziału geodezyjnego za okres od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r.

- wnioskodawca: Prezydent Wrocławia - Rafał Dutkiewicz
- referuje: Dyrektor Departamentu Nieruchomości i Eksploatacji - Lech Filipiak

3. zestawienie wniosków o wypłatę odszkodowania w związku z obniżeniem wartości nieruchomości wywołanym uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego albo jego zmianą za okres od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r.

- wnioskodawca: Prezydent Wrocławia - Rafał Dutkiewicz
- referuje: Dyrektor Departamentu Nieruchomości i Eksploatacji - Lech Filipiak

VII Sprawy bieżące, korespondencja:


1. pisma w sprawie przebudowy ul. Miłoszyckiej w obrębie kościoła p.w. Świętego Jacka we Wrocławiu z dnia 30.12.2015 r. oraz z dnia 05.01.2016 r. - do wiadomości Komisji


VIII Przyjęcie protokołu nr 19/2015 i 20/2015 z posiedzenia Komisji.

IX Wolne wnioski.

Załączniki

Powiadom znajomego