Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Zasady i godziny obsługi Klientów

Adres do e-doręczeń: AE:PL-95179-82549-VVTFT-27

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670 Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Strona internetowa Wrocławia: www.wroclaw.pl

Rejestr Danych Kontaktowych

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

Wniosek można złożyć w urzędzie gminy, który ma dostęp do Rejestru Danych Kontaktowych – niezależnie od miejsca zameldowania.

We Wrocławiu wniosek można złożyć:

  • osobiście w:
    • COM I
      ul. G. Zapolskiej 4
      okienka 8-15
      tel. +48 71 777 91 47
    • COM II
      pl. Nowy Targ 1-8
      okienka 1- 4, 6
      tel. +48 71 777 91 46
    • COM IV
      al. M. Kromera 44
      okienka 3 - 5
      tel. +48 71 777 93 48, 777 84 72, 777 84 76
    • Urząd Stanu Cywilnego we Wrocławiu
      ul. P. Włodkowica 20
      parter budynku
  • za pomocą środków komunikacji elektronicznej – za pośrednictwem profilu zaufanego lub e-dowodu. Pozwalają one potwierdzić tożsamość wnioskodawcy (do logowania się za pośrednictwem e-dowodu potrzebna jest skrzynka ePUAP).

 Dane można samodzielnie potwierdzić poprzez strony:

Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:

Każdy, kto spełnia poniższe warunki:

  • ma nadany numer PESEL,
  • jest osobą pełnoletnią i posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych. 

Godziny przyjmowania klientów:

  • COM I i COM II
    poniedziałek - piątek 8:00 - 15:15
  • COM IV
    poniedziałek - piątek 8:00 - 15:15
  • USC
    poniedziałek - piątek 8:00 - 16:15

Opłaty:

Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Przekazanie/aktualizację/usunięcie danych kontaktowych , tak aby stały się one dostępne w Rejestrze Danych Kontaktowych następuje od razu po ich potwierdzeniu kodem przez urzędnika. Jeśli dane maja być usunięte – zostaną one usunięte natychmiast (nie otrzymujemy żadnego kodu potwierdzającego).

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne/ Wymagane wnioski i dokumenty:

  • wniosek o przekazanie/aktualizację/usunięcie danych kontaktowych w rejestrze danych kontaktowych , bądź wpisanie lub zmiana danych kontaktowych na dowolnym formularzu urzędowym, który zawiera sekcję RDK,
  • dowód osobisty lub paszport,
  • telefon lub tablet albo inne tego typu urządzenie, na które za pośrednictwem SMS-a lub e-maila zostaną wysłane kody do potwierdzenia danych – jeśli dane w RDK potwierdzane są przy urzędniku.

Załączniki

Powiadom znajomego