Program usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Wrocławia w 2013 roku
Dofinansowano ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Umowa o dofinansowanie:
Umowa nr 309/D/OZ/WR/2013 z dnia 8 listopada 2013 r.
Cel projektu:
Głównym celem projektu jest poprawa jakości powietrza we Wrocławiu poprzez zmniejszenie stężenia pyłu azbestowego i jednocześnie zmniejszenie ryzyka zachorowań na choroby układu oddechowego.
Celem szczegółowym jest zorganizowanie usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Wrocławia. Prace polegające na usuwaniu azbestu wykonuje firma wyłoniona przez Gminę w postępowaniu przetargowym.
Przedmiot projektu:
Usunięcie z terenu miasta łącznie 106,308 ton wyrobów azbestowych. Prace zrealizowano na łącznie 73 obiektach i nieruchomościach, w tym 5 nieruchomościach Gminy Wrocław, 38 obiektach i nieruchomościach osób fizycznych, 24 obiektach wspólnot mieszkaniowych oraz 6 obiektach pozostałych osób prawnych (przedsiębiorców, policji).
Środki finansowe, wysokość dofinansowania:
- Całkowita wartość projektu: 85 835,75 PLN
- Kwota dofinansowania w formie dotacji z WFOŚiGW we Wrocławiu: 72 960,39 PLN
Termin realizacji:
Zadanie zostało zrealizowane w terminie od 24.06.2013 r. do 30.09.2013 r.
Szczegółowe informacje na temat możliwości ubiegania się o dofinansowanie ze środków funduszu można znaleźć na stronach internetowych: