Posiedzenie dnia 9 lipca 2014 r., godz. 15:30
Miejsce posiedzenia: sala 306 Sukiennice 9
Porządek posiedzenia:
I. Przyjęcie porządku posiedzenia.
II. Opiniowanie projektu uchwały w sprawie:
1) nadania nazw nowym ulicom na terenie Wrocławia – druk nr 1629/14; - referuje dyrektor Departamentu Architektury i Rozwoju – Jacek Barski;
2) zatwierdzenia „Założeń polityki społeczno-gospodarczej Wrocławia na rok budżetowy 2014” - druk nr 1552/14 do II czytania;
3) zmiany uchwały nr LII/1310/13 Rady Miejskiej Wrocławia w sprawie budżetu Miasta na rok 2014 - druk nr 1636/14; - referuje Skarbnik Marcin Urban;
4) zmiany uchwały nr LII/1311/13 Rady Miejskiej Wrocławia w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Miasta - druk nr 1637/14; - referuje Skarbnik Marcin Urban;
5) zakresu i formy informacji za I półrocze o przebiegu wykonania budżetu Miasta Wrocławia, kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz o przebiegu wykonania planu finansowego samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej i samorządowych instytucji kultury Miasta Wrocławia - druk nr 1638/14; - referuje Skarbnik Marcin Urban;
6) ustalenia planu sieci i określenia granicy obwodów publicznych szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Wrocławia – druk nr 1610/14; - referuje dyrektor Departamentu Edukacji – Jarosław Delewski;
7) ustalenia planu sieci publicznych szkół ponadgimnazjalnych na terenie Wrocławia – druk nr 1612/14; - referuje dyrektor Departamentu Edukacji – Jarosław Delewski;
8) ustalenia sieci publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach prowadzonych przez gminę Wrocław – druk nr 1611/14; - referuje dyrektor Departamentu Edukacji – Jarosław Delewski;
9) w sprawie nadania nazwy placowi na terenie Wrocławia – druk nr 1577/14; wraz z informacją o wynikach konsultacji;
III. Analiza sprawozdań z działalności Osiedli za rok 2013.
IV. Dyskusja na temat zmian w Statutach Osiedli zaproponowanych przez część osiedlowych samorządów.
V. Sprawy bieżące.
VI. Przyjęcie protokołu nr 56 z posiedzenia Komisji.
VII. Wolne wnioski.