Zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,  każdy - bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego - ma prawo złożyć do Urzędu Miejskiego Wrocławia wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej (w zakresie lokalizacji siedzib Urzędu) lub informacyjno-komunikacyjnej (w zakresie świadczeniu usług przez  Urząd), o których mowa odpowiednio w art. 6 pkt 1 lub 3.

Wniosek należy złożyć w następujący sposób:

  • drogą pocztową na adres: Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław,
  • drogą elektroniczną na adres:

Wniosek rozpatrujemy, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jego złożenia.

Jeżeli dotrzymanie terminu realizacji żądania zapewnienia dostępności nie jest możliwe, informujemy o tym wnioskodawcę. Jednocześnie wskazujemy kiedy wniosek zostanie zrealizowany - w terminie nie dłuższym niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.

Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, proponujemy alternatywny sposób dostępu do informacji.


Informacja o działalności urzędu w polskim języku migowym (PJM):

 



Załączniki:

Informacja o działalności urzędu - tekst odczytywalny maszynowo
Informacja o działalności urzędu - tekst łatwy do czytania (ETR)
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Plan działania Urzędu Miejskiego Wrocławia na rzecz zapewnienia poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami