Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław

tel. +48 71 777 77 77
faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl


W związku z epidemią obsługa Klientów odbywa się 
w godzinach od 8.00 do 15.15.
NIECZYNNY jest punkt przy al. Karkonoskiej
.


Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 


NIP
896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Departament Zrównoważonego Rozwoju

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Lead

Sekretariat:
50-032 Wrocław
ul. W. Bogusławskiego 8,10
IV piętro, pok. 403
tel. +48 71 777 81 44
e-mail: dzr@um.wroc.pl

Dyrektor Departamentu: Katarzyna Szymczak-Pomianowska
Zastępca Dyrektora Departamentu: Wojciech Kaczkowski

Sekretariat Zastępcy Dyrektora Departamentu:
50-030 Wrocław
ul. Świdnicka 53
I piętro, pok. 106
tel. +48 71 777 76 13

Dyrektor Departamentu sprawuje nadzór nad funkcjonowaniem Zarządu Zieleni Miejskiej, Zarządu Cmentarzy Komunalnych.


Departament Zrównoważonego Rozwoju odpowiada za realizację zadań z zakresu:
  1. koordynowania miejskich zadań o charakterze projektowym, programowym lub strategicznym w zgodzie z ideą zrównoważonego rozwoju;
  2. koordynowania prac i realizacji ustaleń Zespołu ds. jakości powietrza na terenie Wrocławia;
  3. ochrony środowiska i rolnictwa;
  4. ochrony jakości powietrza i przyrody;
  5. adaptacji do zmian klimatu;
  6. edukacji ekologicznej;
  7. efektywności energetycznej;
  8. zrównoważonego zagospodarowania wód deszczowych i roztopowych w zadaniach inwestycyjnych i remontowych;
  9. kształtowania infrastruktury zielono-niebieskiej;
  10. współpracy przy planowaniu miejskiej infrastruktury (drogowej i podziemnej) w zgodności z planami rozwoju Wrocławia oraz zrównoważonego rozwoju wraz z komórkami organizacyjnymi Urzędu i miejskimi jednostkami oraz podmiotami zewnętrznymi;
  11. miejskiego systemu zagospodarowania wód opadowych i roztopowych;
  12. współpracy przy pozyskiwaniu zewnętrznych środków finansowych na zadania Departamentu;
  13. przygotowania procesu zakładania, rozszerzania i zamykania cmentarzy komunalnych, w tym wydawania decyzji o użyciu terenu cmentarnego po zamknięciu cmentarza na inny cel zgodny z planem zagospodarowania przestrzennego, wynikających z ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych;
  14. kontroli prawidłowości wydatkowania środków na realizację zadań powierzanych spółce Ekosystem Sp. z o.o.

W skład departamentu wchodzą:

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij