Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Zasady i godziny obsługi Klientów

Adres do e-doręczeń: AE:PL-95179-82549-VVTFT-27

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670 Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Strona internetowa Wrocławia: www.wroclaw.pl

Zintegrowana platforma zarządzania JST – projekt pilotażowy

loga instytucji finansujących projekt: Fundusze Europejskie Polska Cyfrowa, flaga Polski, Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Nr umowy o dofinansowanie:

POPC.02.04.00-00-0132/22-00 z dnia 14.06.2022 r.

Źródło finansowania:

Oś priorytetowa 2 E-administracja i otwarty rząd
Działanie 2.4 Tworzenie usług i aplikacji wykorzystujących e-usługi publicznei informacje sektora publicznego

Opis projektu:

Przedmiotem Projektu jest budowa i wdrożenie zintegrowanej platformy do zarządzania JST. W pilotażowym etapie jej wdrożenie obejmie wybrane trzy merytoryczne obszary testowe, dotyczące: - pasa ruchu drogowego, - zarządzania i monitorowania mediów w wybranych budynkach będących własnością miasta - obsługi spraw administracyjnych w obszarze środowiska. W dalszych etapach po wdrożeniu Platforma umożliwi integrację z kolejnymi obszarami merytorycznymi, w tym z istniejącymi systemami miejskimi. 

W ramach platformy powstanie Portal eusług, na którym zostanie udostępnionych 11 nowych, zautomatyzowanych e-usług z wybranych merytorycznych obszarów testowych. W ramach Projektu nastąpi też integracja strumieni danych a także udostępnienie części z nich w sposób otwarty. 

Celem głównym Projektu jest podniesienie jakości istniejących usług świadczonych przez komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego Wrocławia oraz jednostki organizacyjne gminy oraz ułatwienie budowy nowych e-usług poprzez stworzenie Platformy.

Środki finansowe, wysokość dofinansowania, zgodnie z umową o dofinansowanie

  • Wkład własny: 6 499 120,67 PLN
  • Kwota dofinansowania:14 500 879,33 PLN
  • Całkowita wartość projektu: 21 000 000,00PLN

Jednostka Gminy zaangażowana w realizację projektu: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu (https://cui.wroclaw.pl/)

Informacje na temat możliwości ubiegania się o dofinansowanie ze środków funduszy strukturalnych Unii Europejskiej można znaleźć na stronach internetowych:

Umowa rozwiązana z dniem 31.03.2023 r. 

 

Powiadom znajomego