Zintegrowana platforma zarządzania JST – projekt pilotażowy
Nr umowy o dofinansowanie:
POPC.02.04.00-00-0132/22-00 z dnia 14.06.2022 r.
Źródło finansowania:
Oś priorytetowa 2 E-administracja i otwarty rząd
Działanie 2.4 Tworzenie usług i aplikacji wykorzystujących e-usługi publiczne
i informacje sektora publicznego
Opis projektu:
Przedmiotem Projektu jest budowa i wdrożenie zintegrowanej platformy do zarządzania JST. W pilotażowym etapie jej wdrożenie obejmie wybrane trzy merytoryczne obszary testowe, dotyczące: - pasa ruchu drogowego, - zarządzania i monitorowania mediów w wybranych budynkach będących własnością miasta - obsługi spraw administracyjnych w obszarze środowiska. W dalszych etapach po wdrożeniu Platforma umożliwi integrację z kolejnymi obszarami merytorycznymi, w tym z istniejącymi systemami miejskimi.
W ramach platformy powstanie Portal eusług, na którym zostanie udostępnionych 11 nowych, zautomatyzowanych e-usług z wybranych merytorycznych obszarów testowych. W ramach Projektu nastąpi też integracja strumieni danych a także udostępnienie części z nich w sposób otwarty.
Celem głównym Projektu jest podniesienie jakości istniejących usług świadczonych przez komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego Wrocławia oraz jednostki organizacyjne gminy oraz ułatwienie budowy nowych e-usług poprzez stworzenie Platformy.
Środki finansowe, wysokość dofinansowania, zgodnie z umową
o dofinansowanie
Wkład własny: 6 499 120,67 PLN
Kwota dofinansowania:14 500 879,33 PLN
Całkowita wartość projektu: 21 000 000,00PLN
Jednostka Gminy zaangażowana w realizację projektu: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu https://cui.wroclaw.pl/
Informacje na temat możliwości ubiegania się o dofinansowanie ze środków funduszy strukturalnych Unii Europejskiej można znaleźć na stronach internetowych:
https://www.polskacyfrowa.gov.pl/
http://www.mapadotacji.gov.pl/
http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/