Wdrożenie Systemu klasy ERP w Gminie Wrocław – etap I
Nr umowy o dofinansowanie:
RPDS 02.01.02-02-0015/16- 00 z dnia 29.09.2017 r.
Źródło finansowania:
Oś priorytetowa nr 2 „Technologie informacyjno-komunikacyjne”
Działanie nr 2.1. „E-usługi publiczne”
Poddziałanie nr 2.1.2. „E usługi publiczne– ZIT Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego”
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Opis projektu:
Celem projektu jest podniesienie sprawności organizacyjnej CUI poprzez standaryzację procesów biznesowych i administracyjnych w zintegrowanym narzędziu informatycznym.
Obszary objęte systemem:
- Budżetowo-Księgowy: budżet, finanse i księgowość, faktury, umowy, zarządzanie majątkiem magazyn, środki trwałe), rozliczanie podatków, raporty i analizy zarządcze, w tym prognozy finansowe.
- Kadro-Płacowy: kadry miękkie (opis stanowisk, ścieżki rozwoju, podnoszenie kwalifikacji zawodowych, etc.), kadry twarde (pełna obsługa zatrudnienia, portal pracowniczy, płace, fundusz socjalny.
Środki finansowe, wysokość dofinansowania, zgodnie z umową o dofinansowanie
- Wkład własny: 252 036,19 PLN
- Kwota dofinansowania: 1 273 245,81 PLN
- Całkowita wartość projektu: 1 525 282,00 PLN
Jednostki Gminy zaangażowane w realizację projektu:
Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu http://cui.wroclaw.pl/
Informacje na temat możliwości ubiegania się o dofinansowanie ze środków funduszy strukturalnych Unii Europejskiej można znaleźć na stronach internetowych:
Umowę rozwiązano z dniem 15 marca 2018 roku.