Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Zasady i godziny obsługi Klientów

Adres do e-doręczeń: AE:PL-95179-82549-VVTFT-27

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP

Ważny komunikat dot. ePUAP

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670 Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Strona internetowa Wrocławia: www.wroclaw.pl

System Gospodarowania Nieruchomościami w Gminie Wrocław

loga instytucji finansujących projekt: europejski funduszu rozwoju regionalnego, fundusze europejskie - program regionalny, herb Wrocławia i herb Dolnego Śląska

Nr aneksu do umowy o dofinansowanie:

RPDS 02.01.02-02-0020/16-01 z dnia 12.11.2019 r.

Źródło finansowania:

Oś priorytetowa nr  2 „Technologie informacyjno – komunikacyjne”
Działanie nr  2.1 „E-usługi publiczne”
Poddziałanie nr  2.1.2 „E-usługi publiczne – ZIT Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020

Opis projektu:

Celem ogólnym projektu była rozbudowa i cyfryzacja usług publicznych Gminy Wrocław w obszarze gospodarowania nieruchomościami. Idea projektu poległa na utorzeniu warunków do podniesienia jakości usług realizowanych dotychczas w formie tradycyjnej (papierowej) do świadczenia usług elektronicznych przez Urząd Miejski Wrocławia i pozostałe jednostki Gminy na rzecz podmiotów korzystających z zasobów nieruchomości, mających na celu zwiększenie zakresu spraw, które obywatele i przedsiębiorcy mogą załatwić drogą elektroniczną.

Realizacja projektu przyczyniła się do poprawy zarządzania zasobami cyfrowymi zarówno przestrzennymi jak i opisowymi, poprzez ich integrację w jednym repetytorium bazy danych oraz zapewnienie stałego dostępu (online), co przyczyniło się do zwiększenia poziomu dostępności do aktualnych informacji i wykorzystania usług publicznych w regionie.

Środki finansowe, wysokość dofinansowania, zgodnie z umową o dofinansowanie

  • Wkład własny: 230 304,43  PLN
  • Kwota dofinansowania: 796 874,65 PLN
  • Całkowita wartość projektu 1 027 179,08  PLN

Jednostka Gminy zaangażowana w realizację projektu:  Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu http://www.cui.wroclaw.pl/

Informacje na temat możliwości ubiegania się o dofinansowanie ze środków funduszy strukturalnych Unii Europejskiej można znaleźć na stronach internetowych:

Powiadom znajomego