System Gospodarowania Nieruchomościami w Gminie Wrocław

Nr aneksu do umowy o dofinansowanie:
RPDS 02.01.02-02-0020/16-01 z dnia 12.11.2019 r.
Źródło finansowania:
Oś priorytetowa nr 2 „Technologie informacyjno – komunikacyjne”
Działanie nr 2.1 „E-usługi publiczne”
Poddziałanie nr 2.1.2 „E-usługi publiczne – ZIT Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Opis projektu:
Celem ogólnym projektu była rozbudowa i cyfryzacja usług publicznych Gminy Wrocław w obszarze gospodarowania nieruchomościami. Idea projektu poległa na utorzeniu warunków do podniesienia jakości usług realizowanych dotychczas w formie tradycyjnej (papierowej) do świadczenia usług elektronicznych przez Urząd Miejski Wrocławia i pozostałe jednostki Gminy na rzecz podmiotów korzystających z zasobów nieruchomości, mających na celu zwiększenie zakresu spraw, które obywatele i przedsiębiorcy mogą załatwić drogą elektroniczną.
Realizacja projektu przyczyniła się do poprawy zarządzania zasobami cyfrowymi zarówno przestrzennymi jak i opisowymi, poprzez ich integrację w jednym repetytorium bazy danych oraz zapewnienie stałego dostępu (online), co przyczyniło się do zwiększenia poziomu dostępności do aktualnych informacji i wykorzystania usług publicznych w regionie.
Środki finansowe, wysokość dofinansowania, zgodnie z umową o dofinansowanie
- Wkład własny: 230 304,43 PLN
- Kwota dofinansowania: 796 874,65 PLN
- Całkowita wartość projektu 1 027 179,08 PLN
Jednostka Gminy zaangażowana w realizację projektu: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu http://www.cui.wroclaw.pl/
Informacje na temat możliwości ubiegania się o dofinansowanie ze środków funduszy strukturalnych Unii Europejskiej można znaleźć na stronach internetowych: