Wrocławska Mobilna Karta Miejska

Nr umowy o dofinansowanie:
RPDS 02.01.02-02-0011/16- 00 z dnia 05.04.2017 r.
Źródło finansowania:
Oś priorytetowa: 2 „Technologie informacyjno – komunikacyjne”
Działanie: 2.1. „E-usługi publiczne”
Poddziałanie: 2.1.2. „E-usługi publiczne – ZIT Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego”
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Opis projektu:
Celem projektu jest ułatwienie i poszerzenie dostępu do usług miejskich mieszkańcom Wrocławia i odwiedzającym miasto poprzez rozbudowę i cyfryzację usług publicznych Gminy Wrocław.
Głównym założeniem stworzenia Systemu jest wsparcie procesów biznesowych w zakresie przeniesienia do systemu informatycznego zapewniającego pełną mobilność (aplikacji na urządzenia mobilne) dostępu do usług miejskich – oferowanych przez Gminę Wrocław, w tym miejskie jednostki organizacyjne.
Projekt zakłada powstanie 7 e-usług skierowanych do mieszkańców, odwiedzających miasto, jednostek miejskich oraz ich pracowników:
- nabywanie pakietów/usług z poziomu portalu internetowego,
- nabywanie pakietów/usług za pomocą aplikacji mobilnej,
- integracja z systemami dziedzinowymi,
- proces automatycznej wymiany danych poprzez API,
- wysyłanie powiadomień o zbliżającym się końcu ważności biletu komunikacji publicznej,
- wnioskowanie o wydanie karty miejskiej,
- dodawanie aktywności na „portalu społecznościowym”.
Środki finansowe, wysokość dofinansowania, zgodnie z umową o dofinansowanie
- Wkład własny: 300 275,47 PLN
- Kwota dofinansowania: 1 037 024,53 PLN
- Całkowita wartość projektu: 1 337 300,00 PLN
Jednostka Gminy zaangażowana w realizację projektu: Centrum Usług Informatycznych http://www.cui.wroclaw.pl/
Informacje na temat możliwości ubiegania się o dofinansowanie ze środków funduszy strukturalnych Unii Europejskiej można znaleźć na stronach internetowych:
Umowę rozwiązano z dniem 29 września 2017 roku.