Inwentaryzacja wyrobów zawierających azbest
Wydział Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego Wrocławia informuje, że w dniach od 5 lipca 2021 r. do dnia 17 września 2021 r. na terenie Gminy Wrocław przeprowadzona zostanie inwentaryzacja wyrobów zawierających azbest. Inwentaryzację przeprowadzać będą upoważnieni pracownicy firmy GreenLynx Paweł Ryś z siedzibą przy ul. 1 Maja 7/3 w Tarnobrzegu.
W związku z powyższym zwracamy się z prośbą do osób fizycznych i prawnych wykorzystujących wyroby zawierające azbest o umożliwienie pracownikom firmy GreenLynx Paweł Ryś wykonania spisu tych wyrobów na terenie nieruchomości oraz udzielenie wszelkich niezbędnych w tym zakresie informacji.
Mieszkańcy posiadający na terenie swoich nieruchomości wyroby azbestowe proszeni są o zgłaszanie tego faktu (wraz z podaniem ilości i miejsca)
- pod nr tel: +48 531 777 345 oraz 15 848 18 47
lub - na adres mailowy: gminy@greenlynx.pl.
Informacje te można także zgłaszać pracownikom wykonującym inwentaryzację w terenie.
Dzięki przeprowadzonej inwentaryzacji Gmina Wrocław będzie miała możliwość pozyskania dotacji na usunięcie wyrobów azbestowych od mieszkańców, którzy zdeklarują taką potrzebę.
Dodatkowych informacji w sprawie udzielają pracownicy Wydziału Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego Wrocławia: tel: 71 799 67 18, tel. 71 799 67 12.