Zakup dzieł sztuki od wrocławskich artystów
W ramach Wrocławskiego Programu Interwencji Społecznej Prezydent Wrocławia zaprasza artystów dziedziny sztuk plastycznych do złożenia ofert sprzedaży dzieł sztuki.
Zakupione dzieła sztuki będą okresowo eksponowane w budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia, mogą być wykorzystane do celów reprezentacyjnych przez Prezydenta Wrocławia lub przekazane wrocławskim instytucjom wystawienniczym.
Ofertę sprzedaży (na załączonym wzorze) wraz z dokumentacją fotograficzną dzieła sztuki należy przesłać, do 10 września 2021 r. na adres:
- Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Kultury, ul. G. Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław
lub - złożyć w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Bogusławskiego 8,10
albo - przesłać skany lub zdjęcia podpisanej oferty pocztą elektroniczną na adres: dzielasztuki@um.wroc.pl,
Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu do Urzędu.
W przypadku dzieła przestrzennego musi ono zostać sfilmowane lub sfotografowane i zaprezentowane z trzech stron.
Szczegóły w załącznikach.