W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław,
pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77
faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

W związku z epidemią obsługa Klientów odbywa się w godzinach od 8.00 do 15.15. NIECZYNNY jest punkt przy al. Karkonoskiej.
Do 17.15 w COM I i II obsługiwani są klienci w sprawach meldunkowych, rej. pojazdów, praw jazdy, dowodów osobistych oraz rej. działalności gospodarczej.
W sobotę, 24 października 2020 r., w godzinach od 8.00 do 13.00 COM I będzie czynne dla mieszkańców w zakresie rejestracji pojazdów, spraw meldunkowych oraz dowodów osobistych.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław,
pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77
faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

W związku z epidemią obsługa Klientów odbywa się w godzinach od 8.00 do 15.15. NIECZYNNY jest punkt przy al. Karkonoskiej.
Do 17.15 w COM I i II obsługiwani są klienci w sprawach meldunkowych, rej. pojazdów, praw jazdy, dowodów osobistych oraz rej. działalności gospodarczej.
W sobotę, 24 października 2020 r., w godzinach od 8.00 do 13.00 COM I będzie czynne dla mieszkańców w zakresie rejestracji pojazdów, spraw meldunkowych oraz dowodów osobistych.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Wrocławski Jarmark Bożonarodzeniowy

XML

Treść

Zaproszenie dla wrocławskich organizacji pozarządowych, podmiotów ekonomii społecznej i rzemieślników do zaprezentowania swojej oferty na Jarmarku Bożonarodzeniowym we Wrocławiu w 2020 roku.

Organizator Jarmarku udostępni bezpłatnie, rotacyjnie miejsca wystawiennicze dla organizacji pozarządowych, podmiotów ekonomii społecznej oraz rzemieślników/rękodzielników z zastrzeżeniem, że ma się w nich odbywać sprzedaż produktów, nie zaś prezentacja oferty w formie ulotek, pism lub plakatów. Zapraszamy organizacje pozarządowe, podmioty ekonomii społecznej oraz rzemieślników/rękodzielników działających na terenie Wrocławia do skorzystania z oferty, przy uwzględnieniu następujących wytycznych:


  1. Oferty mogą składać:
    • organizacje pozarządowe/podmioty ekonomii społecznej, których działalność statutowa wspiera osoby defaworyzowane (tj. osoby bezrobotne, bezdomne, uzależnione od alkoholu, narkotyków i innych środków odurzających, z niepełnosprawnością psychiczną lub fizyczną, zwalnianych z zakładów karnych, uchodźców realizujących indywidualny program integracji itp.).
    • rzemieślnicy/rękodzielnicy prowadzący działalność gospodarczą na terenie Wrocławia.
  2. Czas trwania Wrocławskiego Jarmarku Bożonarodzeniowego: od 20 listopada do 31 grudnia 2020 roku, w godzinach 10:00 – 21:00.
  3. Organizacjom/podmiotom zostanie udostępnionych maksymalnie 6 domków w strefie „Wrocław Społecznie i Lokalnie”.
  4. Czas korzystania z miejsca to 1 termin wskazany w karcie zgłoszenia (do pobrania), przy czym w jednym domku mogą znajdować się 2 rotacyjne miejsca wystawiennicze, co oznacza jednoczesne wystawianie się 2 organizacji/podmiotów. Wskazany przez podmiot w karcie zgłoszenia termin nie powoduje jego automatycznej rezerwacji. Ostateczne przydzielenie terminu nastąpi po rozpatrzeniu przez BRG wszystkich zgłoszeń.
  5. Z rotacyjnego miejsca wystawienniczego można skorzystać w następujących terminach:
    • termin I (20.11.2020 – 30.11.2020)
    • termin II (01.12.2020 – 07.12.2020)
    • termin III (08.12.2020 – 14.12.2020)
    • termin IV (15.12.2020 – 21.12.2020)
    • termin V (22.12.2020 – 31.12.2020)
  6. Rotacyjne miejsca wystawiennicze udostępnione są nieodpłatnie, ale każdy wystawca zobowiązany jest wpłacić kaucję w wysokości 500 zł za cały okres wystawienniczy, niezależnie od ilości dni; kwota jest niezależna od tego, czy w domku jest jeden wystawca czy dwóch; w wypadku niedotrzymania warunków umowy przez organizację/podmiot z kaucji będzie potrącana kwota 100 zł za każdy dzień niedotrzymania warunków umowy (np. niedotrzymanie godzin otwarcia domku itp.).
  7. Organizacja/podmiot wybrana/y do korzystania z rotacyjnego miejsca wystawienniczego odpowiada za wszelkie czynności związane z prowadzeniem sprzedaży i obsługi podczas trwania Jarmarku.
  8. Organizacja/podmiot zobowiązana/y jest oznakować swoje stoisko informacją obejmującą nazwę i rodzaj działalności oraz logo (o ile posiada). Sposób oznakowania i zamocowania należy uzgodnić z Organizatorem Jarmarku; nie może on uszkodzić domku.
  9. Domki z rotacyjnymi miejscami wystawienniczymi mają oświetlenie wewnątrz oraz oświetlenie dekoracyjne na zewnątrz.
  10. Każdy domek ma przydzieloną standardową moc 2-3 kW (min.2 kW), jeśli wystawca potrzebowałby więcej, musi to ująć w ofercie i uzgodnić z Organizatorem. Za energię elektryczną wystawca wnosi opłatę na podstawie odczytu z licznika (2,00 zł netto plus 23 % VAT/1kWh).
  11. O wyborze organizacji/podmiotu zdecyduje kolejność zgłoszeń oraz atrakcyjność oferty. Preferowane będą oferty wpisujące się w charakter świąt Bożego Narodzenia, szczególnie – w przypadku organizacji pozarządowych i podmiotów ekonomii społecznej – produkty wykonane przez podopiecznych wystawiającej się organizacji.
  12. Wykluczeniu ze sprzedaży podlegają wyroby alkoholowe. Dopuszcza się możliwość sprzedaży produktów spożywczych w opakowaniach jednorazowych; organizacja/podmiot musi mieć wymagane zezwolenia i spełniać określone prawem normy związane ze sprzedażą ww. produktów. Oferta może być wyłącznie uzupełniającą do głównej oferty organizacji/podmiotu.
  13. Prowadząc sprzedaż, uczestnik jarmarku jest zobowiązany do stosowania jednorazowych naczyń np. kubków, talerzy, sztućców, słomek wykonanych wyłącznie z papieru, drewna lub tworzyw biodegradowalnych, (nie wyklucza to stosowania opakowań i naczyń wielokrotnego użytku udostępnianych za pobraniem kaucji). Sprzedający jest zobowiązany do niewprowadzania do obiegu bezpłatnych „foliówek” i pakowania towaru wyłącznie w papier, lub torby wykonane z papieru czy tworzyw biodegradowalnych,
  14. Zgłoszenia przyjmuje Biuro Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miejskiego Wrocławia, informacja tel. 71 777 75 46.
  15. Umowa zostanie podpisana z Organizatorem Jarmarku Bożonarodzeniowego.
  16. Załączniki do pobrania: regulamin porządkowy, regulamin Jarmarku Bożonarodzeniowego 2020, regulamin użytkowania domków Jarmarki Polskie, karta zgłoszenia.

Prosimy pamiętać, że sprzedaż odbywa się w okresie zimowym – w zróżnicowanej temperaturze, a praca Państwa odbywać się będzie cały dzień na świeżym powietrzu.

Wypełnione karty zgłoszenia należy przesłać do dnia 4 listopada 2020 do godz.15:00 na adres: brg@um.wroc.pl

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane