Organizacja pracy Urzędu
Wersja strony w formacie XML
W związku ze stanem epidemii prosimy o odłożenie wszelkich spraw urzędowych.
Wszystkie terminy urzędowe, których ustalanie pozostaje w gestii Prezydenta Wrocławia, zostaną odpowiednio wydłużone.
W wyjątkowych wypadkach, tzn. gdy załatwienie sprawy wymaga osobistej obecności w urzędzie obsługa interesantów odbywać się będzie na parterze ‒ bez możliwości wejścia do pozostałych części budynków, godz. 8.00–15.15 wyłącznie w
- COM I przy ul. G. Zapolskiej 4,
- COM II przy pl. Nowy Targ 1-8,
- COM III przy ul. W. Bogusławskiego 8, 10,
- COM IV przy al. M. Kromera 44,
- COM V przy ul. Hubskiej 8-16,
- COP przy ul Kotlarskiej 41,
- USC przy ul. P. Włodkowica 20.
Nieczynny jest punkt przy al. Karkonoskiej,
Do 17.15 w COM I i II obsługiwani są klienci w sprawach meldunkowych, rej. pojazdów, praw jazdy, dowodów osobistych.
W COM II (pl. Nowy Targ) do 17.15 można załatwić również sprawy związane z rej. dz. gospodarczej.
W soboty - 30 stycznia oraz 13 i 27 lutego 2021 r. - w godzinach od 8.00 do 13.00 COM I (ul. G. Zapolskiej 4) będzie czynne dla mieszkańców w zakresie rejestracji pojazdów, praw jazdy, spraw meldunkowych oraz dowodów osobistych.
Informacja o sprawach, w których, podczas stanu epidemii, przyjmowani są klienci w USC
Do obiektów UMW (jednym czynnym wejściem) będą wpuszczane tylko osoby, u których nie zostanie stwierdzona gorączka.
W centrach obsługi będzie mogła przebywać jednorazowo liczba interesantów odpowiadająca liczbie czynnych okienek.
Wszelkie należności wobec Gminy Wrocław można wpłacać bez prowizji we wszystkich oddziałach PKO BP w granicach administracyjnych Wrocławia.
Centrum Obsługi Podatnika obsługuje klientów telefonicznie i drogą elektroniczną, zgodnie z przedstawioną informacją
Obsługa kancelaryjna (możliwość bezpośredniego złożenia dokumentów) jest prowadzona w obiektach przy pl. Nowy Targ 1-8 oraz ul. G. Zapolskiej 4.
Zdecydowanie zaleca się ograniczenie osobistych wizyt w Urzędzie na rzecz wysłania korespondencji drogą pocztową lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
Wykaz spraw, które można załatwić przez ePUAP w Wydziale Podatków i Opłat.
Wykaz usług i elektronicznych wzorów dokumentów udostępnianych przez Urząd Miejski Wrocławia na ePUAPie.
Katalog spraw załatwianych w Urzędzie za pomocą platformy ePUAP
Do Państwa dyspozycji pozostaje również:
- telefon: +48 71 777 77 77 (Teleinformatyczne Centrum Obsługi Mieszkańca)
- faks: +48 71 777 86 55
oraz pocztą elektroniczną e-mail: kum@um.wroc.pl - strona Biuletynu Informacji Publicznej
- Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP