W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Informacje o zasadach i godzinach obsługi Klientów.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Zasady i godziny przyjmowania Klientów w USC

Klienci przyjmowani są bezpośrednio w USC, w godzinach od 8.00 do 15.15  we wszystkich sprawach z zakresu rejestracji stanu cywilnego na sali obsługi nr 2, z wyjątkiem rejestracji zgonów.

W przypadku rejestracji zgonów niezbędne dokumenty należy pozostawić w skrzynce podawczej znajdującej się przy wejściu do  budynku USC.

Niezależnie od powyższego możliwe jest korzystanie z platformy ePUAP w przypadku rejestracji noworodków, którego rodzice pozostają w związku małżeńskim oraz składania wniosków o wydanie odpisu aktu stanu cywilnego lub zaświadczenia o stanie cywilnym.

Rezerwacji terminu zawarcia małżeństwa można dokonywać telefonicznie.

W uroczystości zawarcia związku małżeńskiego może uczestniczyć dowolna liczba osób.

W formie e-maila można przekazać do USC informację o Jubileuszu Długoletniego Pożycia Małżeńskiego oraz wykorzystać tę drogę komunikacji z USC celem uprzedzenia o wizycie w sprawie pobrania odpisu aktu urodzenia, małżeństwa lub zgonu podając imię, nazwisko oraz nr Pesel osoby, której akt dotyczy.

Wyłączony z obsługi jest punkt kasowy, zapłaty opłaty skarbowej można dokonywać w opłatomatach znajdujących się w budynku USC.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego