Podróże językowe ABC. Nauka języka czeskiego, polskiego i niemieckiego w formie zabawy
Nazwa programu/działanie:
Socrates/Lingua 2
Rodzaj Projektu:
Projekt językowy.
Cel Projektu:
Interaktywna nauka języka polskiego, czeskiego i niemieckiego w formie zabawy dla dzieci trzech narodowości.
Przedmiot Projektu/oczekiwany efekt:
Stworzenie od pomysłu do gotowego produktu interaktywnej gry CD dla dzieci w wieku 8-12 lat i jej testowanie w szkole.
Opis Projektu:
Projekt dotyczy nauczania języka niemieckiego, czeskiego i polskiego dzieci w wieku od 8 do 12 lat, na poziomie początkowym i średniozaawansowanym. Nauczanie z wykorzystaniem płyty CD będzie zabawą i dużym urozmaiceniem procesu dydaktycznego, będzie stwarzać możliwość poszerzenia wiadomości o krajach – sąsiadach, ich Ŝyciu codziennym i ich kulturze. Gra będzie zbliŜać nie tylko dzieci, ale także ich rodziców uczestniczących w grze.
Płyta CD powstawać będzie przy współudziale instytucji zainteresowanych nauczaniem języków obcych, w tym takŜe dzieci.
Realizator:
Szkoła Podstawowa nr 118
ul. Bulwar Ikara 19
54-130 Wrocław
tel.: (071) 788-99-30
Termin realizacji:
od 1 października 2006 r. do 31 stycznia 2009 r.
Wartość całkowita Projektu:
1 203 667,16 zł
Wartość części Projektu realizowanej przez Gminę Wrocław:
56 937,00 zł
Wkład własny:
14 234,25 zł
Projektodawca:
Uniwersytet Techniczny w Dreźnie (TUD) Centrum Nauczania Języków i Kultury 01062 Drezno, RFN.
Partner:
Gmina Wrocław
Strona internetowa Szkoły:
www.sp118.wroc.pl
Osoba do kontaktu w Wydziale Edukacji UM Wrocławia:
Sylwia Gachowska
tel. (071) 777-94-30