Wprowadzenie nowej metody przeciwdziałania objawom ADHD - asystent ucznia z ADHD we wrocławskiej szkole
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Priorytet IX
Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie 9.1
Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Poddziałanie 9.1.2
Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
Wartość projektu:
- Kwota dofinansowania UE:1 158 985,00
Okres realizacji projektu:
03.08.2009 - 31.07.2010
Cel główny projektu:
wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci z zespołem ADHD
Cele szczegółowe:
- zapobieganie przedwczesnemu wypadaniu z systemu szkolnictwa uczniów z ADHD
- ograniczenie negatywnego wpływu objawów ADHD na realizację zajęć w klasie poprzez opracowanie nowego modelu pracy z uczniem
- propagowanie wśród nauczycieli wiedzy na temat ADHD oraz idei, że indywidualny tryb nauczania nie rozwiązuje problemu, i że stosowanie odpowiednich metod pracy może je utrzymać.
Uczestnicy projektu:
Beneficjentami ostatecznymi projektu jest 25 uczniów z 25 wrocławskich szkół podstawowych z klas I - III z orzeczonym lub zdiagnozowanym ADHD.
Więcej informacji na stronie: http://www.asystentucznia-adhd.pl