Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Zasady i godziny obsługi Klientów

Adres do e-doręczeń: AE:PL-95179-82549-VVTFT-27

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670 Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Strona internetowa Wrocławia: www.wroclaw.pl

Profesjonalna poligrafia na Dolnym Śląsku

Projekt finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowany w przez C.L. Consulting i Logistyka Sp. z o.o. w partnerstwie z Gminą Wrocław.

Tytuł projektu: 
Profesjonalna poligrafia na Dolnym Śląsku

Priorytet VIII: 
Regionalne kadry gospodarki

Działanie 8.1: 
Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie

Poddziałanie 8.1.1: 
Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw

Wartość projektu:

  • Kwota dofinansowania UE:733 932,95

Okres realizacji projektu: 
2 listopada 2010 roku do 29 lutego 2011 roku

Cele Projektu
Celem ogólnym projektu jest podniesienie kwalifikacji osób będących pracownikami firm z branży reklamowej, poligraficznej lub firm posiadających dział marketingu i promocji.
Zasadniczymi przesłankami realizacji projektu są:

  • potrzeby związane z obsługą poligraficzną i reklamową Mistrzostw Europy w piłce nożej,
  • dynamiczny rozwój nowych technologii i związany z nim rozwój poligrafii tradycyjnej i cyfrowej, wymagający od twórców reklamy intensywnego doszkalania.

Projekt jest odpowiedzią na potrzebę funkcjonowania na lokalnym rynku osób o wysokich kwalifikacjach, kompleksowo przygotowanych do realizacji zadań reklamowo-poligraficznych w krótkim czasie i wysokiej jakości, co jest niezbędne w obsłudze imprezy masowej jaką są Mistrzostwa Europy w piłce nożnej.

Cele szczegółowe projektu:

  • podniesienie poziomu wiedzy osób zatrudnionych w agencjach reklamowych, drukarniach i w działach związanych z informacją, promocją i reklamą, w dziedzinie nowych technologii związanych z poligrafią reklamową, oraz ich kwalifikacji w zakresie obsługi specjalistycznego oprogramowania, w tym oprogramowania graficznego;
  • dostosowanie kwalifikacji pracowników do wymagań rynku pracy;
  • rozbudzenie motywacji do samorozwoju osób pracujących.

Uczestnicy Projektu:

  • osoby pełnoletnie
  • zamieszkałe na Dolnym Śląsku
  • pracujące w przedsiębiorstwach mających siedzibę lub filię na terenie Dolnego Śląska, świadczących usługi reklamowe, będących agencjami reklamowymi lub posiadających dział marketingu, PR lub promocji
  • zatrudnione na podstawie umowy o pracę lub cywilno-prawnej (zlecenia, umowy o dzieło)
  • zgłaszające się samodzielnie (z własnej inicjatywy)
  • nieprowadzące działalności gospodarczej
  • posiadające wykształcenie co najmniej średnie

Opis Projektu:
Projekt zakłada realizację 2 edycji szkoleń. Każda edycja zrealizowana będzie na przestrzeni 5 miesięcy i obejmie 192 godz. szkoleń. Z uwagi na to, że uczestnicy projektu to osoby pracujące, zajęcia będą odbywały się w weekendy (soboty i niedziele). Czas trwania dnia szkoleniowego: do 8 godz. Szkolenie obejmie kilka bloków tematycznych, ujętych w formę wykładów i warsztatów.

Program wykładów:

  • Zasady marketingu ze szczególnym uwzględnieniem działań marketingowych odnoszących się do imprez masowych: 8 godz.
  • Zasady projektowania w reklamie: 16 godz.
  • Prawne uwarunkowania umieszczania reklam w przestrzeni miejskiej: 20 godz.
  • Przedsiębiorczość: 20 godz.

Program warsztatów:

  • Ćwiczenia związane z projektowaniem i tworzeniem witryny internetowej za pomocą specjalistycznego oprogramowania, zakończone prezentacją samodzielnie stworzonej strony WWW – 30 godz.
  • Tworzenie grafiki na potrzeby poligrafii - razem 84 godz.
  • Miniwykłady z elementami case study z zakresu prawa autorskiego, prasowego i konkurencji w reklamie - 4 godz.

Szkolenie obejmie też wyjście studyjne na pokaz możliwości nowoczesnej firmy poligraficznej – uczestnicy spędzą 4 godz. w drukarni wielkoformatowej i 4 godz. w drukarni offsetowej.

Szkolenia zakończą się oceną prac końcowych - samodzielnie zaprojektowanych i zaprezentowanych materiałów reklamowych: billboardu (projekt), ulotki reklamowej i layoutu periodyku. Wyniki prac zostaną przedstawione komisji złożonej z plastyka projektanta i poligrafa (specjalisty pre-press), która oceni prace. Na podstawie ocen komisji projektodawca wyda zaświadczenia o ukończeniu szkolenia

Biuro Projektu Partnera:
Gmina Wrocław
Biuro Rozwoju Gospodarczego
ul. G. Zapolskiej 2/4
50-032 Wrocław
tel. (71) 777-71-74

Koordynator Projektu:
Marzena Horak
tel. 71 777 78 33
e-mail: marzena.horak@um.wroc.pl

Powiadom znajomego