Profesjonalna poligrafia dla Euro 2012
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
był realizowany w przez C.L. Consulting i Logistyka Sp. z o.o.
w partnerstwie z Gminą Wrocław w ramach priorytetu VIII, Działanie 8.1.1.
Cel projektu:
dążenie do podniesienia kwalifikacji osób będących pracownikami firm z branży reklamowej, poligraficznej lub firm posiadających dział marketingu i promocji.
Zasadniczymi przesłankami realizacji projektu były:
- potrzeby związane z obsługą poligraficzną i reklamową Mistrzostw Europy w piłce nożnej,
- dynamiczny rozwój nowych technologii i związany z nim rozwój poligrafii tradycyjnej i cyfrowej, wymagający od twórców reklamy intensywnego doszkalania.
Projekt stał się odpowiedzią na potrzebę funkcjonowania na lokalnym rynku osób o wysokich kwalifikacjach, kompleksowo przygotowanych do realizacji zadań reklamowo-poligraficznych w krótkim czasie, ale jednocześnie wykazujących się wysoką jakością, co było niezbędne w obsłudze imprezy o charakterze masowym, jaką były Mistrzostwa Europy w piłce nożnej.
Działania w projekcie:
Projekt zakładał realizację 2 edycji szkoleń, łącznie adresowanych do 80 uczestników. Każda edycja zrealizowana została na przestrzeni 5 miesięcy i obejmowała 192 godz. szkoleń. Z uwagi na to, że uczestnicy projektu to osoby pracujące, zajęcia odbywały się w weekendy (soboty i niedziele). Dzień szkoleniowy trwał 8 godz. Szkolenie obejmowało kilka bloków tematycznych, ujętych w ramy wykładów i warsztatów.
Szkolenia zakończyły się oceną prac końcowych - samodzielnie zaprojektowanych i zaprezentowanych materiałów reklamowych: billboardu (projekt), ulotki reklamowej i layoutu periodyku. Wyniki prac zostały przedstawione komisji złożonej z plastyka, projektanta i poligrafa (specjalisty pre-press), która oceniała prace. Na podstawie ocen komisji projektodawca wydał zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
W ocenie uczestników szkoleń wszystkie warsztaty i wykłady zostały przygotowane i zrealizowane w sposób bardzo profesjonalny. Ich uczestnicy nabyli nowe umiejętności i podnieśli swoje kwalifikacje na bardzo konkurencyjnym rynku pracy.
Grupa docelowa: osoby pełnoletnie, zamieszkałe na Dolnym Śląsku, pracujące w przedsiębiorstwach mających siedzibę lub filię na terenie Dolnego Śląska, świadczących usługi reklamowe, będących agencjami reklamowymi lub posiadających dział marketingu, PR lub promocji, zatrudnione w przedsiębiorstwach na podstawie umowy o pracę lub cywilno-prawnej (zlecenia, umowy o dzieło), zgłaszające się samodzielnie. nieprowadzące działalności gospodarczej, posiadające wykształcenie co najmniej średnie.
Realizator projektu: CL Consulting i Logistyka sp. z o.o. w partnerstwie z Gminą Wrocław.
Środki finansowe, wysokość dofinansowania:
- Całkowita wartość projektu: 683 210,36 zł
- Kwota dofinansowania: 683 210,36 zł
- Wkład Miasta: 0,00 zł
Termin realizacji:
- Termin rozpoczęcia realizacji projektu: 2.11.2010
- Termin zakończenia realizacji projektu: 29.02.2012
Szczegółowe informacje na temat projektu można znaleźć na stronie: www.cl-consulting.com.pl
Kontakt:
Biuro Rozwoju Gospodarczego
tel.: +48 71 777 71 74