Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Zasady i godziny obsługi Klientów

Adres do e-doręczeń: AE:PL-95179-82549-VVTFT-27

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670 Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Strona internetowa Wrocławia: www.wroclaw.pl

Cyfrowa szansa - projekt partnerski Gminy Wrocław i Gminy Kobierzyce

Źródło finansowania:

Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 (FEDS 2021-2027)
Priorytet 8 Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym Śląsku
Działanie 8.1 Dostęp do edukacji

Beneficjent (Lider projektu):

Gmina Wrocław

Partner projektu:

Gmina Kobierzyce

Cel projektu:

Rozwój kształcenia ogólnego poprzez kompleksowe i zindywidualizowane działania na rzecz wsparcia uczniów/uczennic 16 szkół podstawowych, w tym 13 szkół podstawowych Gminy Wrocław i 3 szkół podstawowych Gminy Kobierzyce.

Działania w projekcie:

  • zajęcia z zakresu rozwoju kształcenia ogólnego poprzez podnoszenie umiejętności kluczowych w związku z realizacją warsztatów/projektów/kółek, zajęć rozwijających, zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i doradztwa zawodowego;
  • zajęcia wspierające zdrowie psychiczne uczniów/uczennic;
  • zajęcia wspierające edukację ekologiczną;
  • zajęcia na rzecz budowania i wzmacniania umiejętności STEM/STEAM;
  • szkolenia rozwijające umiejętności zawodowe i społeczne kadry pedagogicznej i zarządzającej;
  • zakup wyposażenia i sprzętu TiK niezbędnego do realizacji programów nauczania;

Efekty projektu:

  • podniesienie efektywności kształcenia;
  • wzbogacenie oferty edukacyjnej;
  • wzrost kompetencji uczniów i uczennic;
  • wzrost kompetencji i/lub kwalifikacji kadry szkół;

Odbiorcy projektu:

  • 3 913  uczniów/uczennic, w tym 24 uczniów z niepełnosprawnościami
  • 283 nauczycieli/nauczycielek
  • 16 szkół podstawowych:

szkoły Gminy Wrocław:

  • Szkoła Podstawowa nr 10 im. Bolesława Krzywoustego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 3 we Wrocławiu
  • Szkoła Podstawowa nr 11 w ZSP nr 25 we Wrocławiu
  • Szkoła Podstawowa nr 25 w ZSP nr 15 we Wrocławiu
  • Szkoła Podstawowa nr 27 w ZSP nr 10 we Wrocławiu
  • Szkoła Podstawowa nr 36
  • Szkoła Podstawowa nr 53 im. Prof. Stefana Banacha w ZSP nr 11 we Wrocławiu
  • Szkoła Podstawowa nr 58 w ZSP nr 8 we Wrocławiu
  • Szkoła Podstawowa nr 68
  • Szkoła Podstawowa nr 71
  • Szkoła Podstawowa nr 80 im. Tysiąclecia Wrocławia
  • Szermiercza Sportowa Szkoła Podstawowa nr 85 im. prof. Mariana Suskiego
  • Szkoła Podstawowa Nr 109 im. Edwarda Dembowskiego
  • Szkoła Podstawowa nr 118 im. płk pil. Bolesława Orlińskiego

szkoły Gminy Kobierzyce:

  • Szkoła Podstawowa w Pustkowie Wilczkowskim
  • Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Mazowieckiego w ZSP w Tyńcu Małym
  • Szkoła Podstawowa w Wysokiej w ZSP w Wysokiej

Środki finansowe, wysokość dofinansowania:

  • Całkowita wartość projektu: 9 717 655,62 zł
  • Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 6 802 358,93 zł
  • Wysokość wkładu z Budżetu Państwa: 542 232,79 zł
  • Wysokość wkładu własnego Lidera i Partnera : 2 373 063,90  zł

Termin realizacji:

  • Termin rozpoczęcia realizacji projektu: 1 stycznia 2025 r.
  • Termin zakończenia realizacji projektu: 30 listopada 2026 r.

Realizator projektu w imieniu Gminy Wrocław - biuro projektu:

Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego
ul. Strzegomska 49 a
53-611 Wrocław
www.ckz.edu.pl

Zgłaszanie nieprawidłowości:

Jeśli uważasz, że projekt lub działania podmiotów wdrażających projekt są niezgodne z:

  • Konwencją o prawach osób niepełnosprawnych sporządzoną w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. oraz
  • Kartą Praw Podstawowych Unii Europejskiej z dnia 26 października 2012 r.,

możesz o tym pisemnie poinformować Instytucję Zarządzającą tj. Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Departament Funduszy Europejskich, ul. Mazowiecka 17, 50-412 Wrocław.

Jeśli uważasz, że w projekcie wystąpiło nadużycie finansowe, w tym konflikt interesów lub korupcja, możesz to zgłosić Instytucji Zarządzającej tj. Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego ul. Mazowiecka 17, 50-412 Wrocław. Możesz to zrobić za pomocą anonimowego formularza kontaktowego, który jest dostępny na stronie internetowej:
https://funduszeuedolnoslaskie.pl/strona/6300-zglos-naduzycie

www.mapadotacji.gov.pl
www.funduszeeuropejskie.gov.pl 

#FunduszeUE
#FunduszeEuropejskie

Powiadom znajomego