Udostępnianie kompostowników
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | Środowisko, rolnictwo |
---|---|
E - usługa | nie |
Komórka odpowiedzialna | Wydział Środowiska |
Informacja |
Informacje na temat zasad i godzin obsługi Klientów zamieszczone są na stronie: Organizacja pracy Urzędu (https://bip.um.wroc.pl/artykul/376/51282/organizacja-pracy-urzedu). |
Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Środowiska (https://bip.um.wroc.pl/artykul/672/3223/wydzial-srodowiska)
ul. Hubska 8-16
- Sekretariat, I piętro, pokój 127
- COM V, sala na parterze
Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Program skierowany jest do mieszkańców Wrocławia posiadających przydomowe ogródki oraz do placówek oświatowych położonych na terenie miasta Wrocław. Kompostowniki nie są użyczane na ogródki znajdujące się na terenie Rodzinnych Ogrodów Działkowych.
Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek - piątek 7:45 -15:45
Opłaty:
Bez opłat
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Wnioski są przyjmowane w trybie ciągłym. Według stanu na dzień 14 października 2024 r. do rozdysponowania pozostało 208 szt. kompostowników.
O przyznaniu kompostownika decyduje kolejność wpływu wniosku. Wnioskodawca zobowiązuje się do podpisania umowy użyczenia kompostownika najpóźniej w terminie 14 dni od uzyskania od pracownika Wydziału Środowiska informacji o przygotowanej umowie. W przypadku niepodpisania umowy w tym terminie, wniosek o użyczenie kompostownika pozostaje bez rozpoznania.
Ostateczny sposób załatwienia – podpisanie umowy użyczenia. Użytkownik odbiera kompostownik z siedziby Wydziału Środowiska przy ul. Hubskiej 8-16, w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy. W przypadku nieodebrania kompostownika w tym terminie, umowa wygasa ze skutkiem natychmiastowym.
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje
Wymagane wnioski i dokumenty:
- wniosek o użyczenie kompostownika