W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Informacje o zasadach i godzinach obsługi Klientów.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Zmiana danych osobowych lub adresowych klienta

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy podatki, opłaty
Komórka odpowiedzialna Wydział Podatków i Opłat
Informacja

Zaświadczenie o wniesieniu opłaty jednorazowej z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego gruntu zabudowanego na cele mieszkaniowe w prawo własności (https://bip.um.wroc.pl/artykul/376/42923/zaswiadczenie-o-wniesieniu-oplaty-jednorazowej-z-tytulu-przeksztalcenia-prawa-uzytkowania-wieczystego-gruntu-zabudowanego-na-cele-mieszkaniowe-w-prawo-wlasnosci)


Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

Zmiany danych osobowych lub adresowych można dokonać osobiście w

  • COP
    ul. Kotlarska 41
    sala obsługi - parter
  • COM I
    ul. G. Zapolskiej 4 (wejście od ul. W. Bogusławskiego 8, 10, sala s4)

Informację można przesłać:

  • listownie na adres:
    Urząd Miejski Wrocławia
    Wydział Podatków i Opłat
    ul. Kotlarska 41
    50-151 Wrocław
  • elektronicznie za pośrednictwem ePUAP

Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:

Każda osoba widniejąca w ewidencji księgowej Wydziału

Godziny przyjmowania klientów:

  • COM I
    poniedziałek - piątek w godz. 8:00 – 15:15
  • COP
    poniedziałek - piątek w godz. 8:00 – 17:15

Dodatkowe czynności - powiązane procedury:

  • rejestracja w systemie kolejkowym w siedzibie COP lub COM I
  • rejestracja przez internet na stronie Rezerwacji wizyt (https://bez-kolejki.um.wroc.pl)

Opłaty:

Bez opłat.

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Niezwłocznie.

Tryb odwoławczy:

Brak.

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • wniosek o zmianie adresu do korespondencji (oświadczenie Strony).

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego