W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław,
pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77
faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

W związku z epidemią obsługa Klientów odbywa się w godzinach od 8.00 do 15.15. NIECZYNNY jest punkt przy al. Karkonoskiej.
Do 17.15 w COM I i II obsługiwani są klienci w sprawach meldunkowych, rej. pojazdów, praw jazdy, dowodów osobistych oraz rej. działalności gospodarczej.
W sobotę, 7 i 21 listopada 2020 r., w godzinach od 8.00 do 13.00 COM I będzie czynne dla mieszkańców w zakresie rejestracji pojazdów, spraw meldunkowych oraz dowodów osobistych.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław,
pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77
faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

W związku z epidemią obsługa Klientów odbywa się w godzinach od 8.00 do 15.15. NIECZYNNY jest punkt przy al. Karkonoskiej.
Do 17.15 w COM I i II obsługiwani są klienci w sprawach meldunkowych, rej. pojazdów, praw jazdy, dowodów osobistych oraz rej. działalności gospodarczej.
W sobotę, 7 i 21 listopada 2020 r., w godzinach od 8.00 do 13.00 COM I będzie czynne dla mieszkańców w zakresie rejestracji pojazdów, spraw meldunkowych oraz dowodów osobistych.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Zaświadczenie o niezaleganiu w opłacie za użytkowanie wieczyste gruntu lub stwierdzające stan zaległości

XML

Szczegóły

Kategoria sprawy Podatki, opłaty

Komórka odpowiedzialna Wydział Podatków i Opłat

Informacja

W związku ze stanem epidemii OBSŁUGA KLIENTÓW odbywa się w godz. od 8.00 do 15.15 w COM-ach, w COP i w USC. NIECZYNNY nadal jest punkt przy al. Karkonoskiej. Obsługa klientów w sprawach rejestracji pojazdów, praw jazdy,  meldunkowych, dowodów osobistych oraz rejestracji działalności gospodarczej w COM I i COM II  odbywa się do godz. 17.15. W sobotę - 7 i 21 listopada 2020 r., w godzinach od 8.00 do 13.00 COM I będzie czynne dla mieszkańców w zakresie rejestracji pojazdów, spraw meldunkowych oraz dowodów osobistych.

Treść

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

Złożenie wniosku:

  • COP
    ul. Kotlarska 41
    stanowisko nr 1
  • COM I
    ul. G. Zapolskiej 4
    sala nr 3, stanowisko nr 17 i 18  
  • COM II
    pl. Nowy Targ 1-8
    stanowisko nr 14 
  • wniosek można przesłać listownie na adres:
    Urząd Miejski Wrocławia
    Wydział Podatków i Opłat
    ul. Kotlarska 41
    50-151 Wrocław 
  • wysłać elektronicznie za pośrednictwem ePUAP

Odbiór zaświadczenia:

  • COP
    ul. Kotlarska 41 
    stanowisko nr 1 
    tel. +48 71 777 88 01


Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:

  • osoby fizyczne
  • osoby prawne
    lub
  • osoby upoważnione


Godziny przyjmowania klientów:

  • COM I i COM II
    poniedziałek - piątek  8:00—15:15
  • COP
    poniedziałek - piątek 8:00–17:15


Dodatkowe czynności - powiązane procedury:

  • rejestracja w systemie kolejkowym w siedzibie COP lub COM I, COM II
  • rejestracja wizyty przez internet na stronie Rezerwacji wizyt


Opłaty:

Opłata skarbowa:

  • za wydanie zaświadczenia - 17 zł
  • od dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpisu, wypisu lub kopii - od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury) – 17 zł


Opłatę skarbową można uiścić bez prowizji w placówkach Banku PKO BP S.A. znajdujących się na terenie Wrocławia lub przelewem na konto urzędu:
Gmina Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław
PKO Bank Polski S.A. 82 1020 5226 0000 6102 0417 7895
Zwolnienie z opłaty skarbowej określa art. 7, natomiast wyłączenie z opłaty skarbowej reguluje art. 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Zaświadczenia są wydawane na pisemny wniosek osoby ubiegającej o wydanie zaświadczenia, bez zbędnej zwłoki, w terminie do 7 dni od dnia złożenia wniosku.

Tryb odwoławczy:
W przypadku odmowy wydania zaświadczenia lub zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie, służy zażalenie.

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
  • Ustawa z 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.


Wymagane wnioski i dokumenty:


Osoba fizyczna:

  • wniosek o wydanie zaświadczenia;
    wniosek powinien zawierać dane Wnioskującego (imię, nazwisko, adres zamieszkania, PESEL);
  • jeżeli Wnioskodawca działa przez pełnomocnika, do wniosku musi być dołączone pełnomocnictwo/oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa;
  • dowód zapłaty opłaty skarbowej;

Osoba prawna:

  • wniosek o wydanie zaświadczenia;
    wniosek powinien zawierać dane Wnioskującego (nazwę, siedzibę, NIP, nr KRS);
  • jeżeli Wnioskodawca działa przez pełnomocnika, do wniosku musi być dołączone pełnomocnictwo/oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa;
  • dowód zapłaty opłaty skarbowej;

Załączniki

Wniosek pdf, 40 kB

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane