Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Zasady i godziny obsługi Klientów

Adres do e-doręczeń: AE:PL-95179-82549-VVTFT-27

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670 Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Strona internetowa Wrocławia: www.wroclaw.pl

Urzędowy Rejestr Umów

W Urzędowym Rejestrze Umów (https://rejestrum.cui.wroclaw.pl ) publikowane są informacje o zawartych przez Urząd Miejski Wrocławia zobowiązaniach tytułowanych „umowa” i „aneks do umowy", podlegające rejestracji w Centralnym Rejestrze Zobowiązań począwszy od dnia 1 września 2015 r.

Kolejność w Rejestrze poszczególnych umów wynika z kolejności ich wprowadzenia do zestawienia. Dane są aktualizowane o godz. 00.00 każdego dnia roboczego.

Nie podlegają rejestracji w Urzędowym Rejestrze Umów:

  • umowy zawierane i realizowane przez inne podmioty w tym spółki miejskie i miejskie jednostki organizacyjne;
  • zobowiązania umowne związane z umowami zlecenia i umowami o dzieło zawierane z osobami fizycznymi a obejmujące dotacje celowe, subwencje oświatowe, doręczenia podatków i opłat lokalnych, projektów realizowanych z udziałem środków Unii Europejskiej, środków pozyskiwanych za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i przeznaczonych na funkcjonowanie Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych we Wrocławiu, obsługę Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, realizację programu Wrocławskie Centrum Akademickie.
  • umowy dotyczące bieżącego funkcjonowania Urzędu tj. kosztów podróży służbowych, szkoleń i podnoszenia kwalifikacji, środków wypłacanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  • umowy związane ze stosunkiem pracy;
  • umowy dotacyjne;
  • umowy z organami administracji rządowej;

Udostępniane treści umów wykazanych w Urzędowym Rejestrze Umów odbywa się na wniosek, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

Szczegółowe informacje o terminie, sposobie i formie udostępniania informacji znajdują się w zakładce Udostępnianie informacji publicznej
(https://bip.um.wroc.pl/artykul/7/2/udostepnianie-informacji-publicznej)

Powiadom znajomego