Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław

tel. +48 71 777 77 77
faks +48 71 777 86 55

e-mail: kum@um.wroc.pl


NIP 896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Biuro ds. Partycypacji Społecznej

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Sekretariat
50-032 Wrocław
ul. G. Zapolskiej 4
I piętro, pok. 120
tel. +48 71 777 86 68
e-mail: bps@um.wroc.pl

Dyrektor Biura: Bartłomiej Świerczewski
Zastępca Dyrektora Biura: Katarzyna Szymczak-Pomianowska
Zastępca Dyrektora Biura: Beata Bernacka


Struktura:
  • Zespół ds. Konsultacji
    • Rafał Florczak
      I piętro. pok 131
      tel. +48 71 777 74 05
    • Krzysztof Ziental
      I piętro, pok. 131
      tel. +48 71 777 88 57

  • Zespół ds. Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego
    • Przemysław Leszyński
      I piętro, pok. 132
      tel. +48 71 777 81 11
    • Mariola Jóźków
      I piętro, pok. 132
      tel. +48 71 777 72 92

  • Zespół ds. Współpracy z organizacjami pozarządowymi
    • Aniela Jóźków
      I piętro, pok. 154
      tel. +48 71 777 87 21
    • Renata Smoleń
      I piętro, pok. 154
      tel. +48 71 777 81 20
    • Anna Kieler
      I piętro, 130 (wejście przez 127 a)
      tel. +48 71 777 89 09 
    • Ewa Stasikowska
      I piętro, pok. 154
      tel. +48 71 777 86 15
    • Aneta Markowska 
      I piętro, pok. 125
      tel. +48 71 777 76 53
    • Lucjan Witkowski
      I piętro, pok. 124
      tel.+48 71 777 75 61
    • Monika Nowicka – Górniak
      I piętro, pok. 125
      tel. +48 71 777 81 30
    • Marta Sawko   
      I piętro, pok. 123
      tel. +48 71 777 80 75
    • Joanna Hołodnik
      I piętro, pok. 154
      tel. +48 71 777 70 83
    • Małgorzata Łuczak
      I piętro, pok. 123
      tel. +48 71 777 79 42
    • Anna Morawska
      I piętro, pok. 125
      tel. +48 71 777 81 02

  • Zespół ds. Nadzoru nad Stowarzyszeniami i Fundacjami oraz Nieodpłatnej Pomocy Prawnej
    • Nadzór nad stowarzyszeniami i fundacjami:
       -
      Kamil Matuszewski
      I piętro, pok. 124
      tel. +48 71 777 70 64
      - Katarzyna Janicka
      I piętro, pok. 124
      tel. +48 71 777 88 49
    • Nieodpłatna Pomoc Prawna
      -
      Agnieszka Duda
      I piętro, pok. 126
      tel. +48 71 777 78 14
      - Agnieszka Pastusińska
      I piętro, pok. 126
      tel. +48 71 777 72 40

  • Stanowisko ds. najmu lokali użytkowych przez organizacje pozarządowe w trybie bezprzetargowym:
    Andrzej Skobejko

    I piętro, pok. 126
    tel. +48 71 777  93  80
     
  • Obsługa Wrocławskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego
    Kamil Matuszewski
    I piętro, pok. 124
    tel. +48 71 777 70 64

  • Zespół ds. organizacyjnych:
    Patrycja Przybylska
    I piętro, pok. 132
    tel. +48 71 777 77 17 
    Agnieszka Gaczewska
    I piętro, pok. 154
    tel. +48 71 777 79 92

  • Samodzielne stanowisko ds. zabytkowych pojazdów komunikacji miejskiej
    Michał Maliczkiewicz
    I piętro, pok. 131
    tel. +48 71 777 84 81


Biuro ds. Partycypacji Społecznej
realizuje zadania z zakresu:

  1. prowadzenia spraw i zadań dotyczących partycypacji społecznej mieszkańców Wrocławia;
  2. organizacji, wspierania i określania zasad procesu konsultacji ogólnomiejskich dla komórek organizacyjnych Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych;
  3. zarządzania i organizacji procesu budżetu partycypacyjnego;
  4. zarządzania portfelem projektów wybranych do realizacji w procesie budżetu partycypacyjnego i realizowanych przez komórki organizacyjne Urzędu i miejskie jednostki organizacyjne;
  5. koordynacji współpracy Miasta z organizacjami pozarządowymi;
  6. koordynacji całości spraw związanych z petycjami wnoszonymi do organów Miasta;
  7. koordynacji całości spraw związanych z nieodpłatną pomocą prawną i edukacją prawną;
  8. koordynacji spraw związanych z zabytkowymi pojazdami komunikacji miejskiej będącymi w posiadaniu Gminy;
  9. współdziałania z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi, w szczególności w zakresie udzielania dotacji na realizację zadań publicznych;
  10. prowadzenia merytorycznego zadań realizowanych przez Biuro we współpracy z organizacjami pozarządowymi, poprzez nadzór, a w szczególności bieżącą kontrolę wykonywania zawartych umów wraz z zatwierdzaniem sprawozdań z ich realizacji;
  11. prowadzenia i aktualizacji elektronicznej bazy danych o organizacjach pozarządowych działających na terenie Wrocławia, w tym realizujących zadania publiczne z budżetu Miasta;
  12. kształtowania polityki informacyjnej dotyczącej realizowanych projektów;
  13. nadzoru nad stowarzyszeniami wynikającego z realizacji ustawy – Prawo o stowarzyszeniach;
  14. nadzoru nad fundacjami wynikającego z ustawy o fundacjach;
  15. prowadzenia ewidencji uczniowskich klubów sportowych i pozostałych klubów nie prowadzących działalności gospodarczej;
  16. inicjowania i współorganizowania szkoleń dotyczących między innymi budowania społeczeństwa obywatelskiego oraz podnoszenia jakości pracy organizacji pozarządowych w sferze zadań publicznych, pozyskiwania środków pozabudżetowych;
  17. zarządzania projektami inwestycyjnymi i nieinwestycyjnymi w zakresie zadań Biura;
  18. wydawania postanowień, zawiadomień, decyzji w sprawie o udzielenie ulg w spłacie
    niepodatkowych należności budżetowych w zakresie opłat za pobyt w placówce
    podmiotu pełniącego funkcję izby wytrzeźwień;

 

Procedury realizowane przez Biuro ds. Partycypacji Społecznej dostępne są w zakładce Poradnik Klienta

Godziny pracy
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij