Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław

tel. +48 71 777 77 77
faks +48 71 777 86 55

e-mail: kum@um.wroc.pl


NIP 896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Biuro Prezydenta

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Sekretariat
50-107 Wrocław
Sukiennice 9
I piętro, pok. 106
tel. +48 71 777 82 80
tel. +48 71 777 79 41
faks +48 71 777 77 69
e-mail: bpr@um.wroc.pl

Dyrektor Biura: Barbara Radomska
Zastępca Dyrektora Biura: Joanna Stasiak
Zastępca Dyrektora Biura: Marcin Frąckiewicz


Struktura:

  • Kancelaria Prezydenta 
    parter
    tel. +48 71 777 89 55
    tel. +48 71 777 82 18
    e-mail: kancelaria.prezydenta@um.wroc.pl

  • Sekretariat Prezydenta
    I piętro, pok. 100
    tel. +48 71 777 82 01
    tel. +48 71 777 88 99
    faks +48 71 777 72 77

  • Dział Ewidencji Aktów Normatywnych
    pl. Nowy Targ 1-8, 
    IV piętro, pok. 408
    tel. +48 71 777 72 08
    faks +48 71 777 86 95
    informacja i udostępnianie aktów normatywnych:
    tel. +48 71 777 72 63
    tel. +48 71 777 72 25

  • Zespół ds. Organizacyjnych i Analiz
    I piętro, pok. 108
    tel. +48 71 777 84 16
    tel. +48 71 777 87 74

  • Zespół ds. Współpracy z Radą Miejską Wrocławia
    I piętro, pok. 109
    tel. +48 71 777 82 83

  • Zespół ds. Realizacji Projektów i Organizacji Wydarzeń
    I piętro, pok. 116
    tel. +48 71 777 93 98

  • Samodzielne Stanowisko ds. finansowych
    I piętro, pok. 108
    tel. +48 71 777 73 21

  • Samodzielne stanowisko ds. komunikacji
    I piętro, pok. 118
    tel. +48 71 777 81 54

Biuro Prezydenta realizuje zadania z zakresu:

  1. prowadzenia spraw z zakresu aktów normatywnych organów Miasta;
  2. prowadzenia spraw stowarzyszeń, fundacji i związków komunalnych z udziałem Miasta;
  3. prowadzenia ewidencji i zbioru porozumień zawieranych z innymi jednostkami samorządowymi, organami administracji rządowej i innymi podmiotami;
  4. obsługi technicznej i administracyjnej sekretariatów Prezydenta, Wiceprezydentów oraz Pełnomocników Prezydenta;
  5. obsługi administracyjno-organizacyjnej Kolegium Prezydenta;
  6. organizacji i obsługi spotkań, wizyt, konferencji i posiedzeń z udziałem Prezydenta;
  7. zapewnienia przestrzegania w Urzędzie przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych;
  8. udostępniania pl. Wolności oraz dróg wewnętrznych: Rynku, pl. Solnego wraz z drogą wewnętrzną (strona wschodnia i północna), ulic Kuźniczej (od ul. Kotlarskiej do pl. Uniwersyteckiego), Oławskiej (od Rynku do ul. Kazimierza Wielkiego), Świdnickiej (od Rynku do pl. Teatralnego), Sukiennic, Przejścia Garncarskiego, Przejścia Żelaźniczego, skweru u zbiegu ulic Szewskiej i Wita Stwosza (z wyjątkiem części będącej drogą gminną) na organizację imprez plenerowych, według zasad określonych odrębnym zarządzeniem;
  9. przyjmowania wniosków w sprawie nadawania Odznaki Honorowej Wrocławia oraz obsługi administracyjno-organizacyjnej posiedzeń Konwentu Odznaki.


Procedury realizowane przez Biuro Prezydenta dostępne są w zakładce Poradnik Klienta

Godziny pracy:
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij