Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław

tel. +48 71 777 77 77
faks +48 71 777 86 55

e-mail: kum@um.wroc.pl


NIP 896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Sekretariat
50-032 Wrocław
ul. G. Zapolskiej 4
I piętro, pok. 128 
tel. +48 71 777 79 02
faks +48 71 777 86 62
e-mail: brk@um.wroc.pl

Dyrektor Biura,  Miejski Rzecznik Konsumentów: Magdalena Najborowska-Pacamaj


Struktura:

  • Sekcja ds. Obsługi Konsumentów
    • Ewa Olszewska-Hasan
      I piętro, pok. 127
      tel.: +48 71 777 75 59,
    • Marta Pankowska
      I piętro, pok. 127
      tel.: +48 71 777 75 59
    • Katarzyna Węgrzynowska-Świątek
      I piętro, pok. 127
      tel.: +48 71 777 75 59

  • Samodzielne stanowisko ds. obsługi administracyjno - technicznej  
    Joanna Bryndza
    I piętro, pok.128
    tel. +48 71 777 79 02
     

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów realizuje zadania z zakresu:

  1. obsługi mieszkańców wynikającej z funkcji Rzecznika określonej w przepisach szczególnych;
  2. wnioskowania do Prezydenta zmian wynikających z potrzeb społecznych i przepisów prawa w zakresie ochrony praw konsumentów.


Procedury realizowane przez Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów dostępne są w zakładce Poradnik Klienta


Godziny pracy:
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45


Godziny obsługi Konsumentów
poniedziałek 8:00—15:15
wtorek 8:00—15:15
środa 8:00—15:15
czwartek 8:00—15:15
piątek 8:00—15:15


Uwaga!

  • Miejski Rzecznik Konsumentów we Wrocławiu świadczy pomoc prawną oraz podejmuje interwencje jedynie na rzecz mieszkańców Wrocławia.
  • Pracownicy Biura udzielają bezpłatnych porad w sprawach konsumenckich oraz przyjmują wnioski z zakresu ochrony praw i interesów konsumentów.
  • Porady prawne - bez konieczności wcześniejszego umawiania się - są również świadczone telefonicznie w sprawach prostych, nie wymagających analizy dokumentacji.
  • Informacje o stanie prowadzonej sprawy można uzyskać powołując się na numer, pod jakim została ona zarejestrowana
    - telefonicznie (od osoby prowadzącej sprawę) lub
    -  osobiście w Biurze Miejskiego Rzecznika Konsumentów.


Informacja na temat działalności Miejskiego Rzecznika Konsumentów we Wrocławiu za 2018 r., zawarta jest na stronach 857 - 861 "Raportu o stanie Miasta 2018"

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij