Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Spraw Obywatelskich
Sekcja ds. Repatriacji
ul. G. Zapolskiej 4
pok. 251, II piętro
tel. +48 71 777 71 81
tel. +48 71 777 88 61
tel. +48 71 777 88 36

Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
Repatriant, który przybył do Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie wizy krajowej wydanej w celu repatriacji i osiedlił się we Wrocławiu i otrzymał decyzję Pełnomocnika Rządu do Spraw Repatriacji o przyznaniu jednorazowej pomocy finansowej z budżetu państwa.

Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek - piątek 08:00 – 15:15

Opłaty:
Płatności można dokonać przelewem na konto: 
Gmina Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8 50-141 Wrocław
PKO Bank Polski S.A. 82 1020 5226 0000 6102 0417 7895 
podając w tytule przelewu rodzaj dokumentu za który została uiszczona opłata skarbowa i kogo ten dokument dotyczy.

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Niezwłocznie po otrzymaniu środków finansowych od Wojewody Dolnośląskiego.

Wypłata środków
Wypłata jednorazowej pomocy finansowej ze środków budżetu państwa na pokrycie kosztów przejazdu, zagospodarowanie i bieżące utrzymanie, pokrycie kosztów związanych z podjęciem w Rzeczypospolitej Polskiej nauki przez osobę małoletnią realizowana jest przez starostę (Prezydenta Wrocławia) właściwego ze względu na miejsce osiedlenia się repatrianta.

Tryb odwoławczy:
Brak.

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 9 listopada 2000 r. o repatriacji.


Wymagane wnioski i dokumenty:

  • decyzja Pełnomocnika Rządu do Spraw Repatriacji o przyznaniu jednorazowej pomocy finansowej z budżetu państwa;
  • oświadczenie repatrianta nr konta bankowego (do pobrania na dole strony).


Załączniki:

Oświadczenie repatrianta
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych