Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Architektury i Budownictwa
Centrum Obsługi Mieszkańca, pl. Nowy Targ 1-8:

  • Informacja pisemna:
    - przyjmowanie wniosków sala 1b stanowisko 3 i 4,
    - wydawanie dokumentów sala 1c stanowisko 5 i 6,
  • Informacja ustna
    - Informacja Wydziału - pok. nr 10 i 11.

 

Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
Każdy ma prawo wglądu do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

Godziny przyjmowania klientów:

  • przyjmowanie korespondencji i wydawanie dokumentów
    - od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:15,
  • informacja ustna
    - od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.

 

Uwagi:
Informacja na temat ustaleń Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Wrocławia oraz planów zagospodarowania przestrzennego będących w trakcie opracowania – w Biurze Rozwoju Wrocławia.

Opłaty:
Informacja o miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego jest bezpłatna.

Termin i sposób załatwienia sprawy:

  • informacja ustna - niezwłocznie,
  • odpowiedź pisemna - do 2 tygodni.


Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 6 września 2001 r. O dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2014 r., Poz 782).
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz. U. z 2013 r., Poz. 267 z późniejszymi zmianami).


Wymagane wnioski i dokumenty do wglądu:
Dane identyfikacyjne terenu - adres lub  oznaczenie geodezyjne terenu - nazwa obrębu, numer arkusza mapy, numer działki lub fragment mapy.