Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Architektury i Budownictwa
Centrum Obsługi Mieszkańca, pl. Nowy Targ 1-8:

  • Informacja pisemna:
    - przyjmowanie wniosków i podań oraz wydawanie dokumentów:
    parter, sala 1a i 1b  stanowisko 1, 2, 3 i 4,

Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
Każdy ma prawo wglądu do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

Godziny przyjmowania klientów:

  • przyjmowanie korespondencji i wydawanie dokumentów
    - od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:15,

 

Uwagi:
Informacja na temat ustaleń Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Wrocławia oraz planów zagospodarowania przestrzennego będących w trakcie opracowania – w Biurze Rozwoju Wrocławia.
Informacja o istnieniu planu lub przystąpieniu do sporządzania go na danym obszarze,  z podaniem numeru planu oraz numeru uchwały o jego uchwaleniu zawarta jest w Systemie Informacji Przestrzennej Wrocławia.
W przypadku żądania zaświadczenia potwierdzającego fakt, że na określonych działkach obowiązuje plan miejscowy lub jest jego brak, można wystąpić z wnioskiem - formularz Z24.

Opłaty:
Informacja o miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego jest bezpłatna.
Wysokość opłaty skarbowej w przypadku żądania zaświadczenia wynosi:

  • za każdy egzemplarz  zaświadczenia - 17 zł
  • za pełnomocnictwo - 17 zł

Termin i sposób załatwienia sprawy:

  • informacja ustna - niezwłocznie
  • odpowiedź pisemna - do 2 tygodni


Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 6 września 2001 r. O dostępie do informacji publicznej.
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.


Wymagane wnioski i dokumenty do wglądu:
Dane identyfikacyjne terenu - adres lub  oznaczenie geodezyjne terenu - nazwa obrębu, numer arkusza mapy, numer działki lub fragment mapy.