Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Inżynierii Miejskiej
Dział Organizacji Ruchu Drogowego
ul. G. Zapolskiej 4
IV piętro, pokój 405

Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
Mieszkańcy miasta

Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek 7:45 - 15:45
wtorek 7:45 - 15:45
środa 7:45 - 15:45
czwartek 7:45 - 15:45
piątek 7:45 - 15:45

Dodatkowe czynności - powiązane procedury:
Uzyskanie opinii Rady Osiedla właściwej dla ulicy, na której proponowane są zmiany.

Opłaty:
Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Do 1 miesiąca, w przypadkach szczególnie zawiłych do 2 miesięcy przy powiadomieniu wnioskodawcy.

Tryb odwoławczy:
Brak

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2222)
  • Ustawa  z dnia  20 czerwca 1997 r.  Prawo o ruchu drogowym  (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260);
  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem   z dnia 23 września 2003 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 784).


Wymagane wnioski i dokumenty:

  • pismo zawierające propozycje zmian w organizacji ruchu


Załączniki:

Upoważnienie do odbioru pisma przez osobę nie będącą wnioskodawcą
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych