Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Inżynierii Miejskiej
Dział Zarządzania Ruchem
ul. G. Zapolskiej 4
IV piętro, pokój 405


Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
Mieszkańcy miasta


Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek 7:45 - 15:45
wtorek 7:45 - 15:45
środa 7:45 - 15:45
czwartek 7:45 - 15:45
piątek 7:45 - 15:45

 

Dodatkowe czynności - powiązane procedury:
Uzyskanie opinii Rady Osiedla właściwej dla ulicy, na której proponowane są zmiany.


Opłaty:
Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Do 1 miesiąca, w przypadkach szczególnie zawiłych do 2 miesięcy przy powidomieniu wnioskodawcy.

Tryb odwoławczy:
Brak


Podstawa prawna:

  • Ustawa  z dnia  21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 260 i 843)  
  • Ustawa  z dnia  20 czerwca 1997 r.  Prawo o ruchu drogowym  (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.);
  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem   z dnia 23 września 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 177, poz. 1729)

Wymagane wnioski i dokumenty do wglądu:
Pismo zawierajace propozycje zmian w organizacji ruchu