Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

Wydział Inżynierii Miejskiej (https://bip.um.wroc.pl/contents/content/223/3218)
Dział Zarządzania Ruchem 
ul. G. Zapolskiej 4
IV piętro, pokój 405

Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:

Mieszkańcy miasta

Godziny przyjmowania klientów:

poniedziałek - piątek 7:45 - 15:45

Dodatkowe czynności - powiązane procedury:

Uzyskanie opinii Rady Osiedla właściwej dla ulicy, na której proponowane są zmiany.

Opłaty:

Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Do 1 miesiąca, w przypadkach szczególnie zawiłych do 2 miesięcy przy powiadomieniu wnioskodawcy.

Tryb odwoławczy:

Brak

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych;
  • Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym;
  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem z dnia 23 września 2003 r.

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • pismo zawierające propozycje zmian w organizacji ruchu.


Załączniki:

Upoważnienie do odbioru pisma przez osobę nie będącą wnioskodawcą
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych