W związku ze stanem epidemii obsługa klientów w sprawie wydania identyfikatorów zezwalających na dojazd do cmentarzy w okresie święta Wszystkich Świętych w celach zaopatrzeniowych odbywać się będzie wyłącznie drogą elektroniczną i za pośrednictwem poczty.

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Inżynierii Miejskiej
Dział Zarządzania Ruchem
ul. G. Zapolskiej 4
IV piętro, pok. 425

Wniosek można złożyć:

  1. drogą elektroniczna na adres: wim@um.wroc.pl
  2. za pośrednictwem poczty na adres: Wydział Inżynierii Miejskiej; ul. Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław
  3. osobiście w Kancelarii Urzędu przy ul. Bogusławskiego 8


Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:

Osoby prowadzące działalność gospodarczą w rejonie cmentarzy.

Nie dotyczy osób indywidualnych.

Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek - piątek 7:45 - 15:45

Opłaty:
Brak opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Niezwłocznie.
W okresie od 1 do 20 października.

Wysyłka Identyfikatora nastąpi za potwierdzeniem odbioru.

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych.

Wymagane dokumenty:

  • wniosek (do pobrania)

  • kserokopia poświadczenia wniesienia opłaty targowej za ruchomy punkt sprzedaży lub kserokopię umowy najmu lokalu

  • numery rejestracyjne pojazdu

  • numer REGON


Załączniki:

Wniosek
Upoważnienie do odbioru pisma przez osobę nie będącą wnioskodawcą
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych