Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Środowiska i Rolnictwa
ul. W. Bogusławskiego 8, 10
Sekretariat, IV piętro, pok. 403

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Inwestor (bezpośrednio lub przez pełnomocnika)

Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek 7:45—15:45
wtorek 7:45—15:45
środa 7:45—15:45
czwartek 7:45—15:45
piątek 7:4—15:45

Opłaty:
Opłata skarbowa:

  • za wydanie decyzji - 10 zł
  • za dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa lub prokury - 17 zł

Opłatę można wpłacić w Punktach Obsługi Bankowej lub bezgotówkowo na rachunek bankowy: Gmina Wrocław PKO Bank Polski S.A.  82 1020 5226 0000 6102 0417 7895.

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Wydanie decyzji administracyjnej w terminie miesiąca, a w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.

W przypadku, gdy dokumentacja nie odpowiada wymaganiom prawa, albo powstała w wyniku działań niezgodnych z prawem - decyzja odmawiająca jej zatwierdzenia (art. 93 ust. 2 i 3 nw. ustawy).

Tryb odwoławczy:
Stronie przysługuje odwołanie od decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Prezydenta Miasta, w ciągu 14 dni o daty jej doręczenia.

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 9.06.2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. 2011 r. Nr 163 poz. 981)
  • Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 23 grudnia 2011 r. w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej (Dz. U. Nr 291, poz. 1714)
  • Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie dokumentacji geologicznej złoża kopaliny (Dz. U. 291, poz. 1712)
  • Ustawa z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071)
  • Ustawa z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225 poz. 1635 ze zmianami)

Wymagane wnioski i dokumenty do wglądu:

  • wniosek o zatwierdzenie dokumentacji
  • 4 egzemplarze dokumentacji w wersji papierowej oraz elektronicznej