Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

Wydział Partycypacji Społecznej (https://bip.um.wroc.pl/contents/content/229/3193)
ul. G. Zapolskiej 4

  • I piętro, pok. 124 (pracownik merytoryczny)
  • I piętro, pok. 120 (sekretariat)

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:

Każdy zainteresowany

Godziny przyjmowania klientów:

poniedziałek - piątek 7:45 -15:45

Uwagi:
Przed otrzymaniem zaświadczenia z ewidencji stowarzyszeń zwykłych, należy wypełnić wniosek o wydanie owego zaświadczenia oraz dokonać opłaty skarbowej.

Opłaty:

  • opłata skarbowa  - 17 zł za 1 egzemplarz zaświadczenia (tytułem wydania zaświadczenia)

Opłatę można wpłacić w Oddziałach Obsługi Bankowej (https://bip.um.wroc.pl/contents/151) lub bezgotówkowo na rachunek bankowy: Gmina Wrocław PKO Bank Polski nr konta 82 1020 5226 0000 6102 0417 7895

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Aby otrzymać zaświadczenia z ewidencji stowarzyszeń zwykłych, należy wypełnić wniosek o wydanie zaświadczenia (wzór wniosku do pobrania na dole strony) oraz dokonać opłaty skarbowej a potwierdzenie dołączyć do wniosku.

Zaświadczenie wydawane jest w ciągu 7 dni.

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje

Podstawa prawna:

Ustawa Kodeks Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r.

Zamieszczone wzory dokumentów nie stanowią urzędowych formularzy a jedynie przygotowane dla Państwa edytowalne szablony do wykorzystania



Załączniki:

Wniosek
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych