Zgodnie z § 28aa ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559 i 583) Prezydent Wrocławia przedstawił
Raport o stanie gminy, który obejmuje podsumowanie działalności Prezydenta w roku poprzednim.

Uprzejmie informuję, że w dniu [start]26 maja 2022 roku o godz. 11.00  w Sali im. Ignacego Jana Paderewskiego, (Sukiennice 9) we Wrocławiu, podczas sesji Rady Miejskiej Wrocławia odbędzie się debata nad Raportem o Stanie Miasta Wrocławia, w której mogą zabierać głos mieszkańcy Wrocławia.[koniec]

Pisemne zgłoszenie mieszkańca do udziału w debacie poparte podpisami, co najmniej 50 osób, należy adresować do Przewodniczącego Rady Miejskiej Wrocławia i złożyć  w sekretariacie Rady Miejskiej Wrocławia – w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Sukiennice 9, w godzinach pracy Urzędu najpóźniej w dniu poprzedzającym sesję to jest do 25 maja 2022 roku do godz. 15:45.

Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącego Rady Miejskiej Wrocławia.

Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.

Przewidywany czas wypowiedzi Mieszkańca określa się na 5 min, zgodnie 
z § 30 ust. 3  Statutu Wrocławia.

Przewodniczący Rady Miejskiej Wrocławia
Sergiusz Kmiecik

Raport dostępny jest na stronie: Raporty o stanie Miasta (https://bip.um.wroc.pl/artykuly/836/raporty-o-stanie-miasta)



Załączniki:

Informacja Przewodniczącego RMW
Wzór zgłoszenia
Klauzula RODO