Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej Wrocławia o sesji Rady Miejskiej Wrocławia, na której przedstawiony zostanie Raport o stanie Miasta Wrocławia 

Zgodnie z § 28aa ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713) Prezydent Wrocławia przedstawił Raport o stanie gminy, który obejmuje podsumowanie działalności Prezydenta w roku poprzednim.

Uprzejmie informuję, że [start]w dniu 17 czerwca 2021 roku o godz. 11.00  w Sali im. Ignacego Jana Paderewskiego, (Sukiennice 9) we Wrocławiu, podczas sesji Rady Miejskiej Wrocławia odbędzie się debata nad Raportem o Stanie miasta Wrocławia, w której mogą zabierać głos mieszkańcy Wrocławia[koniec].

Pisemne zgłoszenie mieszkańca do udziału w debacie poparte podpisami, co najmniej 50 osób, należy adresować do Przewodniczącego Rady Miejskiej Wrocławia i złożyć  w sekretariacie Rady Miejskiej Wrocławia – w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Sukiennice 9, w godzinach pracy Urzędu najpóźniej w dniu poprzedzającym sesję to jest do 16 czerwca 2021 roku do godz. 15:45. 

Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącego Rady Miejskiej Wrocławia.

Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.

Przewidywany czas wypowiedzi Mieszkańca określa się na 5 min, 
zgodnie z § 30 ust. 3  Statutu Wrocławia.

Przewodniczący
Rady Miejskiej Wrocławia
Bohdan Aniszczyk

Raport jest dostępny na stronie: Raporty o stanie Miasta



Załączniki:

Informacja Przewodniczącego RMW
Przykładowy wzór zgłoszenia
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych