Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej Wrocławia o sesji Rady Miejskiej Wrocławia, na której przedstawiony zostanie Raport o stanie gminy wraz z debatą, w której mieszkańcy mają możliwość udziału.

Zgodnie z §28aa ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r.poz.506) Prezydent Wrocławia przedstawił Raport o stanie gminy, który obejmuje podsumowanie działalności Prezydenta w 2018 roku.

Uprzejmie informuję, że w dniu 13 czerwca 2019 roku, o godz. 11.00 w Sali im. Ignacego Jana Paderewskiego, (Sukiennice 9) we Wrocławiu, podczas sesji Rady Miejskiej Wrocławia, odbędzie się debata nad Raportem o Stanie Gminy, w której mogą zabierać głos mieszkańcy.  Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.

Pisemne zgłoszenie mieszkańca do udziału w debacie poparte podpisami, co najmniej 50 osób, należy złożyć do Przewodniczącego Rady Miejskiej Wrocławia, w sekretariacie Biura Rady Miejskiej Wrocławia, ul. Sukiennice 9, II p. pok. 202. (w godzinach pracy Urzędu), najpóźniej w dniu poprzedzającym sesję tj. do 12 czerwca 2019 roku do godz. 15.45.



Załączniki:

Raport o stanie Wrocławia 2018
Przykładowy wzór zgłoszenia
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej Wrocławia