[start] [koniec]

Sekretariat
50-030 Wrocław
ul. Świdnicka 53
IV piętro, pok. 413
tel. + 48 71 777 72 90
faks +48 71 777 79 23
e-mail: wou@um.wroc.pl

Dyrektor Wydziału : Ryszard Krawczyk
Zastępca Dyrektora Wydziału: Wiesław Kalita


Struktura:
  • Dział Remontów, Inwestycji i Obsługi Obiektów
    Kierownik: Marek Łukaszewicz
    IV piętro, pok. 412b
    tel. + 48 71 777 74 10
    faks + 48 71 777 79 23

  • Dział Organizacyjny i Umów
    Kierownik: Barbara Szydłowska
    IV piętro, pok. 416
    tel. + 48 71 777 80 92
    faks + 48 71 777 79 23

  • Dział Planowania, Sprawozdawczości i Analiz
    Kierownik: Hanna Maleszka
    V piętro, pok. 516
    tel. + 48 71 777 77 30
    faks + 48 71 777 79 23

  • Dział Logistyki
    Kierownik: Ilona Korzeniowska
    V piętro pok. 513
    tel. + 48 71 777 74 84
    faks + 48 71 777 79 23

  • Koordynator ds. Postępowań Spadkowych
    Kierownik: Marzena Jóźwiak
    IV piętro, pok. 413a
    tel. + 48 71 777 83 30 
    faks + 48 71 777 79 23

  • Dział Transportu
    Kierownik: Renata Skowronek
    pl. Nowy Targ 1-8
    parter, pok. 046
    tel. + 48 71 777 74 92
    faks + 48 71 777 79 53


Wydział Obsługi Urzędu realizuje zadania z zakresu:

  1. zarządzania nieruchomościami będącymi siedzibami Urzędu
  2. planowania i realizacji inwestycji oraz remontów obiektów Urzędu
  3. zapewnienia właściwej eksploatacji i utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z ich przeznaczeniem
  4. utrzymania porządku i zapewnienia dozoru oraz konwoju znaków pieniężnych
  5. zarządzanie odpadami wytworzonymi na terenie obiektów UMW
  6. ewidencji środków trwałych w użytkowaniu i udziału w inwentaryzacjach okresowych
  7. zarządzania gospodarką materiałową
  8. zapewnienia obsługi i świadczenia usług transportu osobowego
  9. zarządzania łącznością telefonii stacjonarnej i komórkowej
  10. prowadzenia archiwum Urzędu
  11. wykonywania i zlecania usług poligraficznych i introligatorskich
  12. zlecania ogłoszeń prasowych i tłumaczeń
  13. współpracy ze służbami BHP w celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy
  14. prowadzenia spraw związanych z ubezpieczeniem majątkowym i od odpowiedzialności cywilnej
  15. zapewnienia właściwej gospodarki ekonomiczno – finansowej wydatków bieżących, w tym środków przekazywanych przez miejskie jednostki organizacyjne
  16. prowadzenia ewidencji zobowiązań i wydatków w systemie SAP
  17. sporządzania rejestru podatku VAT w przedmiocie odsprzedaży usług i dokonywanych zakupów
  18. sprawozdawczości na rzecz rachunkowości zarządczej
  19. analiz z wykonania planów finansowych i rzeczowych
  20. prowadzenia egzekucji obowiązków o charakterze niepieniężnym w zakresie zadań
    realizowanych przez Wydział
  21. podejmowania oraz prowadzenia postępowań, w których Gmina Wrocław bądź Skarb Państwa występuje jako uczestnik postępowania o stwierdzenie nabycia spadku, o zabezpieczenie spadku, o spis inwentarza, o ustanowienie kuratora spadku i postępowań powiązanych

Godziny pracy
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45