[start] [koniec]

Sekretariat
50-030 Wrocław
pok. 413, IV piętro
tel. + 48 71 777 72 90
faks +48 71 777 79 23
e-mail: wou@um.wroc.pl

Dyrektor Wydziału : Ryszard Krawczyk
Zastępca Dyrektora Wydziału: Wiesław Kalita


Struktura:
  • Dział Remontów, Inwestycji i Obsługi Obiektów
    Kierownik: Marek Łukaszewicz
    ul. Świdnicka 53, pok. 412b, IV piętro
    tel. + 48 71 777 74 10
    faks + 48 71 777 79 23
  • Dział Organizacyjny i Umów
    Kierownik: Barbara Szydłowska
    ul. Świdnicka 53, pok. 416, IV piętro
    tel. + 48 71 777 80 92
    faks + 48 71 777 79 23
  • Dział Planowania, Sprawozdawczości i Analiz
    Kierownik: Hanna Maleszka
    ul. Świdnicka 53, pok. 516, V piętro
    tel. + 48 71 777 77 30
    faks + 48 71 777 79 23
  • Dział Logistyki
    Kierownik: Ilona Korzeniowska
    ul. Świdnicka 53, pok. 513, V piętro
    tel. + 48 71 777 74 84
    faks + 48 71 777 79 23
  • Koordynator Ds. Postępowań Spadkowych
    Kierownik: Marzena Jóźwiak
    ul. Świdnicka 53, pok. 413a, IV piętro
    tel. + 48 71 777 83 30 
    faks + 48 71 777 79 23
  • Dział Transportu
    Kierownik: Renata Skowronek
    pl. Nowy Targ 1-8, pok. 046, parter
    tel. + 48 71 777 74 92
    faks + 48 71 777 79 53


Wydział Obsługi Urzędu realizuje zadania z zakresu:

  1. zarządzania nieruchomościami będącymi siedzibami Urzędu;
  2. planowania i realizacji inwestycji oraz remontów obiektów Urzędu;
  3. zapewnienia właściwej eksploatacji i utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z ich przeznaczeniem
  4. utrzymania porządku i zapewnienia dozoru oraz konwoju znaków pieniężnych;
  5. zarządzania odpadami zgodnie z normą ISO 14001 – 2004;
  6. ewidencji środków trwałych w użytkowaniu i udziału w inwentaryzacjach okresowych;
  7. zarządzania gospodarką materiałową;
  8. zapewnienia obsługi i świadczenia usług transportu osobowego;
  9. zarządzania łącznością telefonii stacjonarnej i komórkowej;
  10. prowadzenia archiwum Urzędu;
  11. wykonywania i zlecania usług poligraficznych i introligatorskich;
  12. zlecania ogłoszeń prasowych i tłumaczeń;
  13. współpracy ze służbami BHP w celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy;
  14. prowadzenia spraw związanych z ubezpieczeniem majątkowym i od odpowiedzialności cywilnej;
  15. zapewnienia właściwej gospodarki ekonomiczno – finansowej wydatków bieżących, w tym środków przekazywanych przez miejskie jednostki organizacyjne;
  16. prowadzenia ewidencji zobowiązań i wydatków w systemie SAP;
  17. sporządzania rejestru podatku VAT w przedmiocie odsprzedaży usług i dokonywanych zakupów;
  18. sprawozdawczości na rzecz rachunkowości zarządczej;
  19. analiz z wykonania planów finansowych i rzeczowych;
  20. prowadzenia egzekucji obowiązków o charakterze niepieniężnym w zakresie zadań
    realizowanych przez Wydział;
  21. podejmowania oraz prowadzenia postępowań, w których Gmina Wrocław bądź Skarb Państwa występuje jako uczestnik postępowania o stwierdzenie nabycia spadku, o zabezpieczenie spadku, o spis inwentarza, o ustanowienie kuratora spadku i postępowań powiązanych. 

Godziny pracy
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45