[start] [koniec]

Sekretariat
50-106 Wrocław
Ratusz 7-9
pok. 01
tel. +48 71 777 81 83
e-mail: biuroprasowe@um.wroc.pl

Dyrektor Wydziału: Barbara Zielińska-Mordarska
Zastępca Dyrektora Wydziału, Rzecznik prasowy Urzędu Miejskiego: Arkadiusz Filipowski


 Struktura:

  • Dział Prasowy
    Kierownik: Katarzyna Sarka
    Rynek-Ratusz 7-9, pok. 01
    tel. +48 71 777 83 88

  • Dział Mediów Społecznościowych
    Kierownik: Ewelina Bartoszewska-Kman
    Rynek Ratusz 7-9,  pok. 5 
    tel.: +48 71 777 89 60, 777 89 67,  777 89 71, 777 78 51


Wydział Komunikacji Społecznej
realizuje zadania z zakresu:

  1. opracowywania i prowadzenia polityki oraz strategii informacyjnej Miasta, również w zakresie public relations
  2. pozyskiwania bieżących informacji dla mieszkańców w sprawach Miasta
  3. prowadzenia oficjalnych profili na portalach społecznościowych
  4. prowadzenia działań promocyjnych Miasta z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi teleinformatycznych
  5. współpracy z przedstawicielami środków masowego przekazu
  6. współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi i innymi podmiotami w zakresie udostępniania danych liczbowych, informacji statystycznych oraz innych materiałów służbowych o charakterze jawnym dotyczącymi działalności Urzędu i Miasta
  7. prowadzenie polityki informacyjnej skierowanej do pracowników Urzędu w ramach komunikacji wewnętrznej
  8. archiwizowania materiałów prasowych dotyczących pracy Urzędu
  9. archiwizowania materiałów fotograficznych dotyczących pracy Kierownictwa Urzędu;
  10. archiwizowania sprostowań, wyjaśnień, komentarzy i innej korespondencji prowadzonej przez Wydział z redakcjami prasowymi, radiowymi i telewizyjnymi
  11. prowadzenia analiz oraz opracowywania nowych sposobów promowania Wrocławia za pomocą nowoczesnych systemów teleinformatycznych.

Procedury realizowane przez Wydział Komunikacji Społecznej dostępne są w zakładce Poradnik Klienta


Godziny pracy:
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45