Koordynatorzy do spraw dostępności
Zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami każdy organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej i samorządowej, organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sądy i trybunały, wyznacza co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję koordynatora do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim Wrocławia należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia Planu działania na rzecz poprawy zapewniania przez Urząd Miejski Wrocławia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy;
- monitorowanie działalności Urzędu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
W Urzędzie Miejskim Wrocławia Koordynatorem do spraw dostępności jest Agnieszka Lewandowska.
Dane kontaktowe:
Agnieszka Lewandowska
Urząd Miejski Wrocławia
Wydział Organizacyjny i Kadr
pl. Nowy Targ 1-8, pok. 116
tel. +48 71 777 76 77
e-mail: agnieszka.lewandowska@um.wroc.pl
Koordynator ds. dostępności informacyjno-komunikacyjnej:
Urząd Miejski Wrocławia
Wydział Organizacyjny i Kadr
pl. Nowy Targ 1-8
Koordynator ds. dostępności architektonicznej:
Ida Mrokwa
Urząd Miejski Wrocławia
Biuro Wrocław Bez Barier
ul. Bogusławskiego 8,10 pok. 125
tel. +48 71 777 78 27
e-mail: ida.mrokwa@um.wroc.pl