W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Informacje o zasadach i godzinach obsługi Klientów.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Wydział Komunikacji Społecznej

Sekretariat

50-107 Wrocław
Sukiennice 9, parter,  pok. 1
tel. +48 71 777 89 67
e-mail: biuroprasowe@um.wroc.pl

Dyrektor Wydziału: Przemysław Gałecki

Zastępca Dyrektora Wydziału: Arkadiusz Filipowski


Struktura:

Dział Mediów

Sukiennice 9, parter,  pok. 1
tel. +48 71 777 84 52, 777 75 49, 777 74 26, 777 84 66,
tel. +48 71 777 83 15, 777 83 88, 777 86 26, 777 86 28

Sekcja ds. organizacyjnych

Sukiennice 9, parter,  pok. 1
tel. +48 71 777 89 67

Wydział Komunikacji Społecznej realizuje zadania z zakresu:

  1. prowadzenia polityki informacyjnej Miasta, również w zakresie public relations;
  2. pozyskiwania bieżących informacji dla mieszkańców w sprawach Miasta;
  3. prowadzenia oficjalnych profili na portalach społecznościowych;
  4. prowadzenia działań promocyjnych Miasta z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi teleinformatycznych;
  5. współpracy z przedstawicielami środków masowego przekazu;
  6. współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi i innymi podmiotami w zakresie udostępniania danych liczbowych, informacji statystycznych oraz innych materiałów służbowych o charakterze jawnym dotyczącymi działalności Urzędu i Miasta;
  7. prowadzenie polityki informacyjnej skierowanej do pracowników Urzędu w ramach komunikacji wewnętrznej, w tym organizowanie spotkań, redagowanie komunikatów, pozyskiwanie i dystrybucja informacji na potrzeby pracowników Urzędu oraz współpraca w tym zakresie z innymi komórkami organizacyjnymi;
  8. archiwizowanie materiałów fotograficznych dotyczących pracy Prezydenta;
  9. prowadzenia analiz oraz opracowywania nowych sposobów promowania Wrocławia za pomocą nowoczesnych systemów teleinformatycznych.

Procedury realizowane przez Wydział Komunikacji Społecznej dostępne są w zakładce Poradnik Klienta (https://bip.um.wroc.pl/cases/search?keyword=&case=&category_id=-1&unit_id=24)

Godziny pracy:

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego