Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław

tel. +48 71 777 77 77
faks +48 71 777 86 55

e-mail: kum@um.wroc.pl


NIP 896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Oferty pracy

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

stanowisko: stanowisko ds. rejestracji pojazdów (3 etaty)

stanowisko stanowisko ds. rejestracji pojazdów (3 etaty)

miejsce pracy Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Spraw Obywatelskich

termin składania ofert

stanowisko: stanowisko ds. konsultacji

stanowisko stanowisko ds. konsultacji

miejsce pracy Urząd Miejski Wrocławia, Biuro ds. Partycypacji Społecznej

termin składania ofert

stanowisko: stanowisko ds. kontroli komunikacji zbiorowej

stanowisko stanowisko ds. kontroli komunikacji zbiorowej

miejsce pracy Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Transportu

termin składania ofert

stanowisko: stanowisko ds. obsługi sekretariatu

stanowisko stanowisko ds. obsługi sekretariatu

miejsce pracy Urząd Miejski Wrocławia, Biuro Zrównoważonej Mobilności

termin składania ofert

stanowisko: dyrektor Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej nr 4

stanowisko dyrektor Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej nr 4

miejsce pracy Wrocław

termin składania ofert

miejsce składania ofert Departament Edukacji UMW, ul. G. Zapolskiej 4, pok 439, IV p.

stanowisko: dyrektor Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii nr 2

stanowisko dyrektor Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii nr 2

miejsce pracy Wrocław

termin składania ofert

miejsce składania ofert Departament Edukacji UMW, ul. G. Zapolskiej 4, pok 439, IV p.

stanowisko: dyrektor Szkoły Podstawowej nr 33

stanowisko dyrektor Szkoły Podstawowej nr 33

miejsce pracy Wrocław

termin składania ofert

miejsce składania ofert Departament Edukacji UMW, ul. G. Zapolskiej 4, pok 439, IV p.

stanowisko: stanowisko ds. wydawania decyzji

stanowisko stanowisko ds. wydawania decyzji

miejsce pracy Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Architektury i Budownictwa

termin składania ofert

stanowisko: stanowisko ds. obsługi sekretariatu

stanowisko stanowisko ds. obsługi sekretariatu

miejsce pracy Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zarządzania Należnościami

termin składania ofert

stanowisko: stanowisko ds. windykacji i ulg (2 etaty)

stanowisko stanowisko ds. windykacji i ulg (2 etaty)

miejsce pracy Urząd Miejski Wrocławia, Wydzia Należności Środowiskowych

termin składania ofert

stanowisko: stanowisko ds. rewitalizacji

stanowisko stanowisko ds. rewitalizacji

miejsce pracy Urząd Miejski Wrocławia, Biuro Rewitalizacji i Dziedzictwa Kulturowego

termin składania ofert

stanowisko: stanowisko ds. wydawania decyzji (2 etaty)

stanowisko stanowisko ds. wydawania decyzji (2 etaty)

miejsce pracy Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Architektury i Budownictwa

termin składania ofert

stanowisko: stanowisko ds. zarządzania ryzykiem

stanowisko stanowisko ds. zarządzania ryzykiem

miejsce pracy Urząd Miejski Wrocławia, Biuro ds. Bezpieczeństwa Informacji

termin składania ofert

stanowisko: stanowisko ds. projektów infrastrukturalnych

stanowisko stanowisko ds. projektów infrastrukturalnych

miejsce pracy Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zarządzania Funduszami

termin składania ofert

stanowisko: dyrektor: przedszkoli nr 33, nr 62 i nr 73

stanowisko dyrektor: przedszkoli nr 33, nr 62 i nr 73

miejsce pracy Wrocław

termin składania ofert

miejsce składania ofert Departament Edukacji UMW, ul. G. Zapolskiej 4, pok 439, IV p.

stanowisko: Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 11

stanowisko Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 11

miejsce pracy Wrocław

termin składania ofert

miejsce składania ofert Departament Edukacji UMW, ul. G. Zapolskiej 4, pok 439, IV p.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij