Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław

tel. +48 71 777 77 77
faks +48 71 777 86 55

e-mail: kum@um.wroc.pl


NIP 896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Urzędowy wykaz wniosków o udostępnienie informacji

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Lead

Szczegółowe informacje na temat:

  • Sposobu i form udostępniania informacji publicznej dostępne są  TUTAJ. 
    W tym samym miejscu znajduje się elektroniczny formularz pozwalający wysłać wniosek bezpośrednio ze strony BIP, a także można pobrać sugerowany wzór wniosku o udostępnienie informacji publicznej
  • Zasad udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania wraz z sugerowanym wzorem wniosku dostępne są  TUTAJ

Urzędowy wykaz wniosków o udostępnienie informacji obejmuje wnioski złożone w UMW od dnia 1 sierpnia 2016 r.
Kolejność publikacji wniosków wynika z kolejności akceptacji do publikacji danego wniosku, a nie z daty jego wpływu.


Podczas publikacji wniosków i odpowiedzi w BIP, wyłączenia jawności informacji prawnie chronionych dokonują pracownicy  Wydziału Organizacyjnego i Kadr Urzędu Miejskiego Wrocławia.
Anonimizacji załączników  do publikowanych odpowiedzi dokonują pracownicy wydziałów realizujących wniosek.


Zamieszczone informacje, w tym opublikowane skany, mogą podlegać aktualizacji. 


Wniosek o Statusie - Wniosek zrealizowany:

  • to wniosek, podlegający realizacji na podstawie przepisów szczególnych (innych niż przepisy ustawy o dostępie do informacji publicznej);
  • to wniosek pozostawiony bez dalszego biegu w związku z brakiem sprecyzowania przez Wnioskodawcę przedmiotu wniosku;
  • to wniosek, dla którego wydana została decyzja odmawiająca udostępnienia żądanych danych;


Wniosek o statusie – Udzielono informacji:

  • to wniosek z opublikowaną odpowiedzią i załącznikami;
  • to wniosek, na który Wnioskodawca otrzymał odpowiedź, ale ze względu na duży załącznik graficzny do odpowiedzi, nie został on opublikowany;
  • to wniosek, na który Wnioskodawca otrzymał odpowiedź bezpośrednio w Urzędzie.

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Gminę Wrocław

Przedmiot wniosku: dot. udostępnienia decyzji nr 4144/18 z dnia 17.08.2018 r. o warunkach zabudowy dla działek nr 5/8, 5/2, 5/9, 2/2, 2/3, 4/5, 4/6, 4/7, 5/5, 5/7, 4/2, 4/3, 1/12, AM-18, obręb Stare Miasto - wniosek 942/2018

Przedmiot wniosku dot. udostępnienia decyzji nr 4144/18 z dnia 17.08.2018 r. o warunkach zabudowy dla działek nr 5/8, 5/2, 5/9, 2/2, 2/3, 4/5, 4/6, 4/7, 5/5, 5/7, 4/2, 4/3, 1/12, AM-18, obręb Stare Miasto - wniosek 942/2018

Rodzaj Wniosek o dostęp do informacji publicznej

Kategoria architektura, budownictwo

Komórka realizująca Wydział Architektury i Budownictwa

Data wpływu

Numer PP 33776/2018

Status W trakcie rozpatrywania

Przedmiot wniosku: dot. udostępnienia decyzji nr 2287/17 z dnia 11.05.2017 r. w sprawie pozwolenia na budowę dla działek nr 4/3, 7/2, 7/8, obręb Stare Miasto - wniosek 937/2018

Przedmiot wniosku dot. udostępnienia decyzji nr 2287/17 z dnia 11.05.2017 r. w sprawie pozwolenia na budowę dla działek nr 4/3, 7/2, 7/8, obręb Stare Miasto - wniosek 937/2018

Rodzaj Wniosek o dostęp do informacji publicznej

Kategoria architektura, budownictwo

Komórka realizująca Wydział Architektury i Budownictwa

Data wpływu

Numer PP 33503/2018

Status Udzielono informacji

Przedmiot wniosku: dot. informacji o objęciu obszarem rewitalizacji, obszarem Specjalnej Strefy Rewitalizacji lub obszarem zdegradowanym nieruchomości położonej we Wrocławiu przy ul. Kraszewskiego, składającej się z działki nr 9/5, obręb Kleczków - wniosek 931/2018

Przedmiot wniosku dot. informacji o objęciu obszarem rewitalizacji, obszarem Specjalnej Strefy Rewitalizacji lub obszarem zdegradowanym nieruchomości położonej we Wrocławiu przy ul. Kraszewskiego, składającej się z działki nr 9/5, obręb Kleczków - wniosek 931/2018

Rodzaj Wniosek o dostęp do informacji publicznej

Kategoria inne

Komórka realizująca Biuro Rewitalizacji i Dziedzictwa Kulturowego

Data wpływu

Numer PP PP/2394126

Status Udzielono informacji

Przedmiot wniosku: dot. porozumienia zawartego pomiędzy Gminą Wrocław, a Gminą Żydowską w sprawie przekazania nieruchomości przy ul. Włodkowica - wniosek 930/2018

Przedmiot wniosku dot. porozumienia zawartego pomiędzy Gminą Wrocław, a Gminą Żydowską w sprawie przekazania nieruchomości przy ul. Włodkowica - wniosek 930/2018

Rodzaj Wniosek o dostęp do informacji publicznej

Kategoria inne
umowy zawierane przez Gminę Wrocław

Komórka realizująca Wydział Nieruchomości Komunalnych

Data wpływu

Numer PP PP/2101038, PP/2388229

Status Udzielono informacji

Przedmiot wniosku: dot. informacji o objęciu ochroną konserwatorską nieruchomości położonych we Wrocławiu przy ul. Jana Długosza, składających się z działek nr 6, 7 - wniosek 934/2018

Przedmiot wniosku dot. informacji o objęciu ochroną konserwatorską nieruchomości położonych we Wrocławiu przy ul. Jana Długosza, składających się z działek nr 6, 7 - wniosek 934/2018

Rodzaj Wniosek o dostęp do informacji publicznej

Kategoria zabytki

Komórka realizująca Miejski Konserwator Zabytków

Data wpływu

Numer PP PP/2387624

Status Udzielono informacji

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij