Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław

tel. +48 71 777 77 77
faks +48 71 777 86 55

e-mail: kum@um.wroc.pl


NIP 896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Urzędowy wykaz wniosków o udostępnienie informacji

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Lead

Szczegółowe informacje na temat:

  • Sposobu i form udostępniania informacji publicznej dostępne są  TUTAJ. 
    W tym samym miejscu znajduje się elektroniczny formularz pozwalający wysłać wniosek bezpośrednio ze strony BIP, a także można pobrać sugerowany wzór wniosku o udostępnienie informacji publicznej
  • Zasad udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania wraz z sugerowanym wzorem wniosku dostępne są  TUTAJ

Urzędowy wykaz wniosków o udostępnienie informacji obejmuje wnioski złożone w UMW od dnia 1 sierpnia 2016 r.
Kolejność publikacji wniosków wynika z kolejności akceptacji do publikacji danego wniosku, a nie z daty jego wpływu.


Podczas publikacji wniosków i odpowiedzi w BIP, wyłączenia jawności informacji prawnie chronionych dokonują pracownicy  Wydziału Organizacyjnego i Kadr Urzędu Miejskiego Wrocławia.
Anonimizacji załączników  do publikowanych odpowiedzi dokonują pracownicy wydziałów realizujących wniosek.


Zamieszczone informacje, w tym opublikowane skany, mogą podlegać aktualizacji. 


Wniosek o Statusie - Wniosek zrealizowany:

  • to wniosek, podlegający realizacji na podstawie przepisów szczególnych (innych niż przepisy ustawy o dostępie do informacji publicznej);
  • to wniosek pozostawiony bez dalszego biegu w związku z brakiem sprecyzowania przez Wnioskodawcę przedmiotu wniosku;
  • to wniosek, dla którego wydana została decyzja odmawiająca udostępnienia żądanych danych;


Wniosek o statusie – Udzielono informacji:

  • to wniosek z opublikowaną odpowiedzią i załącznikami;
  • to wniosek, na który Wnioskodawca otrzymał odpowiedź, ale ze względu na duży załącznik graficzny do odpowiedzi, nie został on opublikowany;
  • to wniosek, na który Wnioskodawca otrzymał odpowiedź bezpośrednio w Urzędzie.

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Gminę Wrocław

Przedmiot wniosku: dot. przekazania drogą elektroniczną regulaminu dotyczącego doboru personelu, karty opisu stanowiska nierobotnicznego, wzoru umowy zawieranej z pracownikami - wniosek 1174/2018

Przedmiot wniosku dot. przekazania drogą elektroniczną regulaminu dotyczącego doboru personelu, karty opisu stanowiska nierobotnicznego, wzoru umowy zawieranej z pracownikami - wniosek 1174/2018

Rodzaj Wniosek o dostęp do informacji publicznej

Kategoria funkcjonowanie i utrzymanie Urzędu

Komórka realizująca Wydział Organizacyjny i Kadr

Data wpływu

Numer PP PP/2453382

Status W trakcie rozpatrywania

Przedmiot wniosku: dot. listy przetargów realizowanych przez Gminę Wrocław w latach realizowanych w latach 2012-2017 dotyczących remontu obiektów użytku publicznego - wniosek 1173/2018

Przedmiot wniosku dot. listy przetargów realizowanych przez Gminę Wrocław w latach realizowanych w latach 2012-2017 dotyczących remontu obiektów użytku publicznego - wniosek 1173/2018

Rodzaj Wniosek o dostęp do informacji publicznej

Kategoria inwestycje i remonty

Komórka realizująca Wydział Inżynierii Miejskiej

Data wpływu

Numer PP PP/2453406

Status W trakcie rozpatrywania

Przedmiot wniosku: dot. udzielenia informacji na temat ilości zatrudnionych kobiet w stosunku do zatrudnionych mężczyzn w UMW w 2017 roku - wniosek 1172/2018

Przedmiot wniosku dot. udzielenia informacji na temat ilości zatrudnionych kobiet w stosunku do zatrudnionych mężczyzn w UMW w 2017 roku - wniosek 1172/2018

Rodzaj Wniosek o dostęp do informacji publicznej

Kategoria funkcjonowanie i utrzymanie Urzędu

Komórka realizująca Urząd Stanu Cywilnego

Data wpływu

Numer PP PP/2453404

Status W trakcie rozpatrywania

Przedmiot wniosku: dot. informacji nt. wysokości stawki procentowej opłaty adiacenckiej obowiązującej na terenie Wrocławia, w odniesieniu do nieruchomości położonej we Wrocławiu przy ul. Robotniczej 42a, składającej się z działek o numerach 4/143 i 4/144, obręb 0001 (Stare Miasto) - wniosek 1170/2018

Przedmiot wniosku dot. informacji nt. wysokości stawki procentowej opłaty adiacenckiej obowiązującej na terenie Wrocławia, w odniesieniu do nieruchomości położonej we Wrocławiu przy ul. Robotniczej 42a, składającej się z działek o numerach 4/143 i 4/144, obręb 0001 (Stare Miasto) - wniosek 1170/2018

Rodzaj Wniosek o dostęp do informacji publicznej

Kategoria inne
nieruchomości, lokale

Komórka realizująca Wydział Nieruchomości Komunalnych

Data wpływu

Numer PP PP/2443807

Status W trakcie rozpatrywania

Przedmiot wniosku: dot. udostępnienia projektu mpzp dla południowej części obszaru w rejonie ulic Paczkowskiej i Hubskiej we Wrocławiu - wniosek 1168/2018

Przedmiot wniosku dot. udostępnienia projektu mpzp dla południowej części obszaru w rejonie ulic Paczkowskiej i Hubskiej we Wrocławiu - wniosek 1168/2018

Rodzaj Wniosek o dostęp do informacji publicznej

Kategoria zagospodarowanie przestrzenne, mapy

Komórka realizująca Biuro Rozwoju Wrocławia

Data wpływu

Numer PP PP/2302055

Status W trakcie rozpatrywania

Przedmiot wniosku: dot. informacji o decyzjach, orzeczeniach, opiniach lub wnioskach, w szczególności związanych z postępowaniami prowadzonymi w przeszłości albo aktualnie w ramach złożonego wniosku, zgłoszenia lub zawiadomienia wydanych w ciągu ostatnich 10 lat, dla nieruchomości oznaczonych geodezyjnie jako działki 13/1, 13/3, 13/5, 13/7, 1318, 1319, AM-3, obręb Rakowiec - wniosek 1166/2018

Przedmiot wniosku dot. informacji o decyzjach, orzeczeniach, opiniach lub wnioskach, w szczególności związanych z postępowaniami prowadzonymi w przeszłości albo aktualnie w ramach złożonego wniosku, zgłoszenia lub zawiadomienia wydanych w ciągu ostatnich 10 lat, dla nieruchomości oznaczonych geodezyjnie jako działki 13/1, 13/3, 13/5, 13/7, 1318, 1319, AM-3, obręb Rakowiec - wniosek 1166/2018

Rodzaj Wniosek o dostęp do informacji publicznej

Kategoria architektura, budownictwo

Komórka realizująca Wydział Architektury i Budownictwa

Data wpływu

Numer PP 40390

Status W trakcie rozpatrywania

Przedmiot wniosku: zapytanie dot. ewentualnego położenia nieruchomości przy ul. Mińskiej na terenie zdegradowanym, obszarze rewitalizacji lub na terenie Specjalnej Strefy Rewitalizacyjnej - wniosek 1164/2018

Przedmiot wniosku zapytanie dot. ewentualnego położenia nieruchomości przy ul. Mińskiej na terenie zdegradowanym, obszarze rewitalizacji lub na terenie Specjalnej Strefy Rewitalizacyjnej - wniosek 1164/2018

Rodzaj Wniosek o dostęp do informacji publicznej

Kategoria nieruchomości, lokale

Komórka realizująca Biuro Rewitalizacji i Dziedzictwa Kulturowego

Data wpływu

Numer PP PP/2443918, 2069153

Status W trakcie rozpatrywania

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij