Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław

tel. +48 71 777 77 77
faks +48 71 777 86 55

e-mail: kum@um.wroc.pl


NIP 896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Wydział Organizacyjny i Kadr

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Sekretariat
50-107 Wrocław
pl. Nowy Targ 1-8
I piętro, pok. 112
tel. +48 71 777 87 88
faks +48 71 777 87 89
e-mail: wok@um.wroc.pl

Dyrektor Wydziału: Alicja Bogusz
Zastępca Dyrektora Wydziału: Honorata Langner-Mrozek


Struktura:

  • Dział Kadr
    Kierownik: Grażyna Perełka
    I piętro, pok. 142
    tel. +48 71 777 72 41

  • Dział Organizacyjny
    Kierownik: Agnieszka Koczapska
    I piętro, pok. 116
    tel. +48 71 777 72 21
    faks +48 71 777 77 19
    • Zespół ds. Regulacji Prawno - Organizacyjnych
      I piętro, pok. 116
      tel. +48 71 777 71 47, 777 73 52
      - Pełnomocnictwa i upoważnienia
      I piętro, pok. 116
      tel. +48 71 777 72 35, 777 75 32
      - Praktyki, staże, pieczątki i pieczęcie
      I piętro, pok. 116
      tel. +48 71 777 80 42, 777 80 43
      - Stanowiska ds. informacji publicznej
      parter, pok. 042
      tel. +48 71 777 74 64
    • Zespół ds. Informacji
      - Informacja o Urzędzie
      parter (prawa strona), pok. 12
      tel. +48 71 777 72 18, 777 72 19
      - Redakcja BIP
      IV piętro,pok. 414
      tel. +48 71 777 90 61, 777 90 62
      e-mail: bip@um.wroc.pl
    • Kancelaria Ogólna
      Główny Specjalista: Biana Smolarkiewicz
      parter, pok. 3
      tel.  +48 71 777 72 27, 777 73 07,
      tel.  +48 71 777 71 86 (doręczyciele)
      faks +48 71 777 86 55
      e-mail: kum@um.wroc.pl

  • Dział Rachuby Płac
    Kierownik: Małgorzata Dylak-Wrzuszczak
    I piętro, pok. 107
    tel. +48 71 777 81 87
    • Sekcja Umów Zleceń
      pok. 109, I piętro
      tel. +48 71 777 83 61

  • Dział Rozwoju Zasobów Ludzkich i Szkoleń
    Kierownik: Izabela Zaremba
    I piętro, pok. 145
    tel. +48 71 777 75 52
    Informacja na temat naborów 
    tel. +48 71 777 75 52, 71 777 86 76

  • Zespół ds. Planowania i Sprawozdawczości
    Koordynator Programu: Daniel Kubicki
    I piętro,  pok. 140a
    tel. +48 71 777 71 46
    • Delegacje krajowe i zagraniczne
      IV piętro, pok. 422
      tel. +48 71 777 77 03, 777 76 88
    • Rejestracja Czasu Pracy
      I piętro, pok. 136
      tel. +48 71 777 71 09

  • Zespół ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania  
    Pełnomocnik Prezydenta ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania: Wojciech Mazurec
    Pl. Nowy Targ 1-8,
    I piętro, pok. 145
    faks +48 71 777 87 89

  • Doradca etyczny
    e-mail: antykorupcja@um.wroc.pl

  • Teleinformatyczne Centrum Obsługi Mieszkańca
    Koordynator Programu: Mariusz Kiciński
    ul. G. Zapolskiej 4
    V piętro, pok. 525A
    tel. +48 71 777 77 77

  • Sekcja Spraw Socjalnych
    IV piętro,pok. 413
    tel. +48 71 777 74 72, 777 70 11            

 

Wydział Organizacyjny i Kadr realizuje zadania z zakresu:

  1. określania ogólnych zasad organizacji i funkcjonowania Urzędu, w tym opracowywania i aktualizacji Regulaminu Organizacyjnego Urzędu;
  2. opiniowania regulaminów wewnętrznych komórek organizacyjnych Urzędu oraz statutów i regulaminów miejskich jednostek organizacyjnych;
  3. przygotowywania upoważnień i pełnomocnictw Prezydenta oraz prowadzenia rejestru w tym zakresie;
  4. realizacji zapotrzebowania na pieczątki i pieczęcie urzędowe oraz prowadzenia rejestru w tym zakresie;
  5. organizacji i koordynacji prac związanych z przygotowywaniem i przeprowadzeniem wyborów, referendów oraz spisów;
  6. inicjowania i koordynacji systemowych działań i rozwiązań w zakresie racjonalnego zarządzania zasobami ludzkimi Urzędu, w tym opracowywania regulaminu pracy, regulaminu wynagrodzeń, regulaminu świadczeń socjalnych, czynności związanych z opisem stanowisk pracy w komórkach organizacyjnych Urzędu oraz procesem ocen pracowniczych;
  7. koordynacji oceny pracowniczej pracowników Urzędu;
  8. prowadzenia spraw osobowych pracowników Urzędu, dyrektorów miejskich jednostek organizacyjnych;
  9. opracowywania zasad i analiz polityki oraz ewidencji i zarządzania etatyzacją w Urzędzie;
  10. zasad doboru kadr i prowadzenia rekrutacji oraz prowadzenia konkursów na stanowiska pracy w Urzędzie;
  11. zarządzania systemem szkoleń i podnoszenia umiejętności zawodowych pracowników, opracowywania ścieżek rozwoju i budowania motywacyjnego środowiska pracy;
  12. organizacji służby przygotowawczej;
  13. działalności socjalnej Urzędu, ubezpieczeń społecznych, emerytalnych i rentowych pracowników;
  14. współpracy z zakładowymi organizacjami związkowymi;
  15. koordynacji i nadzoru nad realizacją w Urzędzie przepisów prawnych dotyczących udostępniania informacji publicznej oraz informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystania oraz ogłaszania informacji publicznych, w tym dokumentów urzędowych w Biuletynie Informacji Publicznej;
  16. prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej;
  17. wynagrodzeń pracowniczych i bezosobowych oraz rozliczania delegacji, ryczałtów i innych świadczeń pieniężnych pracowników;
  18. naliczania i wypłat rent wyrównawczych, przejętych po zlikwidowanych miejskich jednostkach organizacyjnych;
  19. prowadzenia rejestrów poleceń wyjazdów służbowych: na obszarze kraju (delegacji krajowych) i poza granicami kraju (delegacji zagranicznych);
  20. Polityki zarządzania ryzykiem w Urzędzie w ramach systemu kontroli zarządczej, w tym: przygotowanie dokumentacji procesu identyfikowania ryzyk w Urzędzie i sporządzania zbiorczego rejestru ryzyk Urzędu oraz zbiorczego raportu w zakresie zarządzania ryzykiem dla Urzędu;
  21. przeciwdziałania dyskryminacji w zatrudnieniu i mobbingowi;
  22. koordynacji realizacji programów zatrudnienia w Urzędzie w ramach aktywizacji rynku pracy, w tym staży zawodowych, praktyk i robót publicznych;
  23. obsługi zapytań i interwencji mieszkańców Wrocławia zgłaszanych za pomocą teleinformatycznych kanałów komunikowania się;
  24. prowadzenia punktu informacyjnego dla mieszkańców;
  25. obsługa zleceń tłumaczeń języka migowego;
  26. realizacji czynności związanych z doręczeniem korespondencji w ramach Urzędu oraz wysyłki korespondencji zewnętrznej oraz prowadzenia systemu doręczeń bezpośrednich;
  27. prowadzenia obsługi Pełnomocnika Prezydenta ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania, związanej z działaniami w zakresie polityki jakości w Urzędzie.


Procedury realizowane przez Wydział Organizacyjny i Kadr dostępne są w zakładce Poradnik Klienta


Godziny pracy
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij