Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław

tel. +48 71 777 77 77
faks +48 71 777 86 55

e-mail: kum@um.wroc.pl


NIP 896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Wydział Obsługi Urzędu

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Sekretariat
50-030 Wrocław
ul. Świdnicka 53
IV piętro, pok. 413
tel. + 48 71 777 72 90
faks +48 71 777 79 23
e-mail: wou@um.wroc.pl


Dyrektor Wydziału: Ryszard Krawczyk
Zastępca Dyrektora Wydziału : Aneta Fąfara


Struktura:
  • Dział Remontów, Inwestycji i Obsługi Obiektów
    Kierownik: Marek Łukaszewicz
    IV piętro, pok. 412b
    tel. + 48 71 777 74 10
    faks + 48 71 777 79 23

  • Dział Archiwum
    Kierownik: Barbara Szydłowska
    IV piętro, pok. 416
    tel. +48 71 777 80 92
    faks +48 71 777 79 23

  • Dział Planowania, Sprawozdawczości i Analiz
    Kierownik: Hanna Maleszka
    V piętro, pok. 516
    tel. + 48 71 777 77 30
    faks + 48 71 777 79 23

  • Dział Logistyki
    Kierownik: Ilona Korzeniowska
    V piętro pok. 513
    tel. + 48 71 777 74 84
    faks + 48 71 777 79 23

  • Koordynator ds. Postępowań Spadkowych
    Marzena Jóźwiak
    IV piętro, pok. 412b
    tel. + 48 71 777 83 30 
    faks + 48 71 777 79 23

  • Koordynator Programu ds. ubezpieczeń
    Iwona Krzysztoń
    IV piętro, pok. 412a
    tel. + 48 71777 76 16
    faks + 48 71 777 79 23

  • Koordynator Programu
    Stanowisko ds. organizacyjnych i tłumaczeń
    Karolina Zagaja-Giczewska
    III piętro, pok.309
    tel. +48   71777 80 36
    faks  +48 71 777 79 23

  • Dział Transportu
    Kierownik: Renata Skowronek
    pl. Nowy Targ 1-8
    parter, pok. 046
    tel. + 48 71 777 74 92
    faks + 48 71 777 79 53


Wydział Obsługi Urzędu realizuje zadania z zakresu:

  1. zarządzania nieruchomościami będącymi siedzibami Urzędu;
  2. planowania i realizacji inwestycji oraz remontów obiektów Urzędu;
  3. zapewnienia właściwej eksploatacji i utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z ich przeznaczeniem;
  4. utrzymania porządku i zapewnienia dozoru oraz konwoju znaków pieniężnych;
  5. zarządzanie odpadami wytworzonymi na terenie obiektów UMW;
  6. ewidencji środków trwałych w użytkowaniu i udziału w inwentaryzacjach okresowych;
  7. zarządzania gospodarką materiałową;
  8. zapewnienia obsługi i świadczenia usług transportu osobowego;
  9. zarządzania łącznością telefonii stacjonarnej i komórkowej;
  10. prowadzenia archiwum Urzędu;
  11. wykonywania i zlecania usług poligraficznych i introligatorskich;
  12. zlecania ogłoszeń prasowych i tłumaczeń;
  13. współpracy ze służbami BHP w celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy;
  14. prowadzenia spraw związanych z ubezpieczeniem majątkowym i od odpowiedzialności cywilnej;
  15. zapewnienia właściwej gospodarki ekonomiczno – finansowej wydatków bieżących, w tym środków przekazywanych przez miejskie jednostki organizacyjne;
  16. prowadzenia ewidencji zobowiązań i wydatków w systemie SAP;
  17. sporządzania rejestru podatku VAT w przedmiocie odsprzedaży usług i dokonywanych zakupów;
  18. sprawozdawczości na rzecz rachunkowości zarządczej;
  19. analiz z wykonania planów finansowych i rzeczowych;
  20. prowadzenia egzekucji obowiązków o charakterze niepieniężnym w zakresie zadań
    realizowanych przez Wydział;
  21. podejmowania oraz prowadzenia postępowań, w których Gmina Wrocław bądź Skarb Państwa występuje jako uczestnik postępowania o stwierdzenie nabycia spadku, o zabezpieczenie spadku, o spis inwentarza, o ustanowienie kuratora spadku i postępowań powiązanych.

Godziny pracy
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij